![]() |
Kruidvat verkoopt nu ook mondkapjes... oohoo!! :cheer:
Goed nieuws dat wel :-):-)
https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-...kers/p/5172238 ![]() But......... 15,79€/20stuks oftewel 39,475€ voor 50 Duurder dan die bij Carrefour, Delhaize..... (31,50€/50stuks) En bij Tanger markt zag ik er afgelopen week 50 aan 29,90€ Bij een krantenwinkel zag ik dan weer dat men er per stuk 1,80€ voor vroeg. Dus tja, wie er slechts een paar of zo wilt kopen is met zo een pak van 20 wel gesteld.... Either way, ik heb de mijne van bij Carrefour & Delhaize, ga me niet -nog meer*- laten rollen door die Nederlanders.... (lol, j/k) :-):-) *'nog meer, vermits zo'n doos v 50 stuks prior corona hier in BE aan iets van een 7,5€ over de toonbank ging........ |
Citaat:
Ik betaal 31,49 voor 50 stuks Carrefour. |
Bij de apotheker is nu ook plotseling alles te koop. Heb zo’n pot handgel meegenomen. Dat is wel gedenatureerde alcohol merkte ik. Eikes.
|
Goedkoop wil niet per se zeggen dat het beter is.
|
Citaat:
|
Ja ze smijten er mee naar je kop......... nu de prijzen nog :-):-)
|
Zo'n pot is dat niet wat onhygienisch... zit er een spateltje bij?
|
Pfff...
Als trouwe klant bij een (kleine) Carrefour kreeg mijn Heksie Perfeksie er gisteren aan de kassa 2 gratis. Ik deze morgen ook 2 ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier krijgen we er zogezegd ook (via post papier om bij apotheek 1(?)/paar af te halen. Maar bon ik wacht nog steeds :evil: We zouden ook filters opgestuurd krijgen.... voor in de zelfgemaakte stoffen, lol, idem nog steeds geen received LOL
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hun handgel daarentegen.... allemaal uitverkocht.
A-lle-maal ![]() Pfffffft! |
Pfffffffffffft!!
![]() ![]() ![]() Dat maakt me zo woest he. |
Veel van die desinfecterende werken niet voor Covid, enkel op bacteriën.
|
Citaat:
|
(No kidding ik zag bij Tanger markt hoe men met zo product om de ramen te kuisen, op de mensen hun handen spoot -ter vervanging v handgel I suppose... , iedereen liet dat gedwee toe), was zo grappig :rofl:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be