![]() |
Wie is hier al in Pattaya geweest?
(Eerlijk antwoorden pls).
Me: nog nooit alhoewel ik het wel eens wil gezien hebben :-):-) |
Nope, en staat ook niet in mijn planning. Een sterk gebrek aan tankmusea of aanverwante oorlogsgeschiedenis.
|
Hihi
|
Mja post colona zal het er enigszins anders uitzien, vind het wel spijtig......
|
Pattaya niet, maar pad thai heb ik al gegeten
|
Afgezien van een reis naar Turkije ben ik nog nooit in Azië geweest. Prrrroetttt.
Als zeker niet in SEA zeker weten. |
Lou Deprijck
https://www.youtube.com/watch?v=6E83tKz0ANk En hier heb je hem live https://www.youtube.com/watch?v=3iFtQ5_BSE4 |
Citaat:
"mastermilo" intikken op youtube en je stapt regelrecht in "tankgeschiedenis" ;-) |
Citaat:
historiek van o.a. "The Battle Box" in Singapore is te bezoeken wanneer in de buurt. Aanrader. (Plus een knap hotel -koloniale stijl- in de directe omgeving en zelfde park: Hotel Fort Canning.) |
Ik ken wel wat mensen.
2 daarvan hebben er zelfs een bar/ café of iets dat er voor doorgaat. Een ander had er ooit eens een ongeval met een scooter en alvorens men hem wilde helpen mocht zijn moeder geld overmaken. Hij was gewond aan zijn arm en hoofd. Met het overgemaakt geld hebben ze zijn arm behandeld en voor zijn hoofd bleef men wachten op meer geld. |
Robert Beijer kent de omgeving heel goed.
|
Citaat:
Wie reist moet (goed) verzekert zijn eender naar welk land je reist. Wie goed verzekert is moet geen euro betalen wat er ook gebeurt ( buiten wanneer je de voorwaarden niet respecteert zoals o.a dronken rijden enz) Trouwens er gaan meer en meer stemmen op om dit verplicht te maken voor alle toeristen en long stayers. |
Citaat:
Voor 400bfr (10€) bleef er een meisje gans de nacht bij u. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spijtig dat ik niet mag duiken, anders had ik wel een andere bestemming in gedachte. Bikini. Wrakduiken in H-bom kraters. |
Citaat:
Denk bijvoorbeeld maar aan Zwarts en uiteindelijk ook Mendez ... De lijst is lang. Bestaat hier eigenlijk een specifiek topic over? |
:-D
3 anderen zaten daar ook en ze hadden een plan om daar iets bij te verdienen blijkbaar. Ergens hadden ze iemand wijsgemaakt dat ze een container jeans konden leveren. Die vent was daar mee weg en wilde 1 miljoen bfr betalen. Die container hadden ze natuurlijk niet en ieder van de drie ging zonder dat de andere twee dat wist proberen een voorschot te krijgen van die vent. Toen de 2 en daarna de 3 achter een voorschot probeerde te gaan viel die vent zijn Frank toch wel. Dus ze waren ook nog hun eigen vrienden aan het belazeren . |
Citaat:
Wel een geschikte kerel als je die irl ontmoet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be