Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Fedasil en burgemeester Koksijde in de clinch over coronatesten bij asielzoekers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253650)

daiwa 29 mei 2020 13:03

Fedasil en burgemeester Koksijde in de clinch over coronatesten bij asielzoekers

Dat iedereen in rusthuizen waar corona wordt vastgesteld wordt getest is normaal maar als men dat in asielcentra wil doen waar ook corona werd vastgesteld vindt Fedasil dat een vorm van discriminatie, begrijpe wie kan .

Citaat:

In het asielcentrum zijn al eerder mensen covid-19-positief getest, en dan is het toch maar logisch dat ik vraag dat iedereen daar wordt getest, zeker wanneer ze kinderen naar onze scholen willen sturen. Maar dat ziet Fedasil als een vorm van discriminatie."

https://kw.be/nieuws/samenleving/fed...oKOazNdIIedINI

Skobelev 29 mei 2020 13:16

Die asielzoekers hun privacy mag niet geschonden worden?

Boduo 29 mei 2020 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9345081)
Dat iedereen in rusthuizen waar corona wordt vastgesteld wordt getest is normaal maar als men dat in asielcentra wil doen waar ook corona werd vastgesteld vindt Fedasil dat een vorm van discriminatie, begrijpe wie kan .

Die burgemeester is geen doetje.
Ik denk dat Fedasil zich mispakt.

daiwa 29 mei 2020 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9345091)

En die van rusthuisbewoners wel?

daiwa 30 mei 2020 14:04

De burgemeester gaat nog een stapje verder, hij wil via het gerecht zijn gelijk halen.

Citaat:

Burgemeester sluit opnieuw asielcentrum in Koksijde: “We willen in de rechtbank coronatesten bij de bewoners afdwingen”
https://www.hln.be/in-de-buurt/koksi...bclid=IwAR2vV-

Skobelev 30 mei 2020 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9345130)
En die van rusthuisbewoners wel?

Dat zijn meestal autochtonen, die hun rechten mogen geschonden worden.

Vlad 30 mei 2020 18:26

Straf. De verantwoordelijke bij Fedasil hoort thuis in de gevangenis.

wagner.666 30 mei 2020 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9345091)

Stop toch ne keer met asielzoeker, da zijn gewoon gelukzoekers naar een win for life. En de tamtam heeft ze al geleerd dat ze een van hun zwangere wijven moeten zenden, succes verzekerd bij onze dikke.

dalibor 30 mei 2020 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9346673)
Stop toch ne keer met asielzoeker, da zijn gewoon gelukzoekers naar een win for life. En de tamtam heeft ze al geleerd dat ze een van hun zwangere wijven moeten zenden, succes verzekerd bij onze dikke.

Tiens, wat heeft d'Haeseleer hier mee te maken?

wagner.666 30 mei 2020 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9346675)
Tiens, wat heeft d'Haeseleer hier mee te maken?

quoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!

Profiteur 31 mei 2020 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9346673)

Ik zou gelukzoekers vervangen door crimineel gespuis, moordenaars, verkrachters, dieven ... Voor mij heeft de kat uit Peru nog meer recht op levensbestaan. En die kat zou ik al eens graag van de kerktoren willen smijten :lol:

Over Fedasil : gewoon een departement voor losers en uitgebluste ambtenaren die te veel betaald worden.

Universalia 31 mei 2020 07:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 9346899)
Ik zou gelukzoekers vervangen door crimineel gespuis, moordenaars, verkrachters, dieven ... Voor mij heeft de kat uit Peru nog meer recht op levensbestaan. En die kat zou ik al eens graag van de kerktoren willen smijten :lol:

Over Fedasil : gewoon een departement voor losers en uitgebluste ambtenaren die te veel betaald worden.

Zoals ik al eerder schreef had men die 'dienst Fedasil' al lang verplicht moeten sluiten, opdoeken die handel.

marie daenen 31 mei 2020 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 9346899)

En meer en meer verworden tot regelrechte misdadigers; zo gezegd onder het mom van liefdadigheid...
Een hele samenleving om zeep helpen door hier het gespuis van over de hele wereld binnen te halen en in de watten te leggen...
Crimineel gewoon...

Boduo 31 mei 2020 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9346964)
En meer en meer verworden tot regelrechte misdadigers; zo gezegd onder het mom van liefdadigheid...
Een hele samenleving om zeep helpen door hier het gespuis van over de hele wereld binnen te halen en in de watten te leggen...
Crimineel gewoon...

We hebben méér burgemeesters nodig zoals deze.

:evil::-P:evil:

marie daenen 1 juni 2020 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9347030)
We hebben méér burgemeesters nodig zoals deze.

:evil::-P:evil:

We hebben eindelijk oprechte politiekers nodig in plaats van die meute politiek correcte handpoppen, gesteund door onze gesubsidieerde politiek correcte media die het hele land regelrecht de verdoemenis in voeren...

Hypochonder 1 juni 2020 10:34

Je vraagt je af of Fedasil gerund wordt door groenlinkse boomknuffelaars die enkel en alleen voor open grenzen zijn. Wat een typisch Belgisch zootje is me dat daar, op-en uitkuisen met de grove borstel dat rommeldepartement.

marie daenen 1 juni 2020 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9348193)
Je vraagt je af of Fedasil gerund wordt door groenlinkse boomknuffelaars die enkel en alleen voor open grenzen zijn. Wat een typisch Belgisch zootje is me dat daar, op-en uitkuisen met de grove borstel dat rommeldepartement.

Hoe denk je dat het komt dat wij nu met dat politiek correcte circus zitten opgescheept... Hewel onze linkiewinkies zijn er in geslaagd zich overal in te wringen, ondanks dat ze, vooral in Vlaanderen, democratisch politiek bijna niets meer voorstellen durven alle andere partijen openlijk zelfs niet meer tegen hen ingaan want ze riskeren door onze gesubsidieerde pravda media geluncht te worden...

cookie monster 1 juni 2020 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9346257)
De burgemeester gaat nog een stapje verder, hij wil via het gerecht zijn gelijk halen.

Awel , hij heeft absoluut gelijk !!

Laat die klachtindienende vrijwilligster voor alle onkosten opdraaien !!
Het gaat verdomme om menslevens redden , of zijn die niks waard ??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be