![]() |
Het strand van De Panne zal deze zomer vol badgasten en touwen liggen.
Je hamer en palen niet vergeten om die touwen aan vast te knopen ! :rofl:
https://www.hln.be/in-de-buurt/de-pa...eter~a4bdc254/ |
Er zijn twee mogelijkheden:
1) er komt veel volk naar de kust, en als de burgemeester dan niets gedaan heeft, dan is hij de sigaar; 2) er komt toch niet veel volk naar de kust, en dan is een touw of een app, whatever, een voorbijgaand item voor grapjes. Voor die kustburgemeesters is het trouwens jongleren: er moet volk komen, voor de financiën enz van gemeente en kleinhandel, maar er mag niet teveel volk komen ... |
Citaat:
|
En om te verhinderen dat veel van die touwen in zee belanden (we KENNEN onze Vlaamse pappenheimers hé?) komt er binnenkort een extra maatregelen die het kontakt met het zeewater verbiedt....en........euhm.....
Wacht....ik verlies iets uit het oog......ik voel het aan mijn water......:? Kan iemand 65 lopende kilometer prikkeldraad en paaltjes voor pakweg iedere 4de meter leveren tegen uiterlijk gisteren? ....om op de vloedlijn te zetten,om zeker te zijn |
Op weg om een dagje te gaan zonnen op het noordzeestrand.
![]() |
Ondernemers die het niet meer zien zitten kunnen na valavond een koord vinden op het strand van De Panne ...
|
Zouden anti-persoonsmijntjes niet veel lichter en efficienter zijn om uw territorium af te bakenen ?
|
Citaat:
Waar buiten zonnekloppen, strandliggen en wat nudisme weinig te beleven valt. Ieder zijn meug. Zelfs iedere toerist en iedere recrea-zoeker. |
Citaat:
En eigenaardig genoeg hebben al die vakantiegangers meestal wel één of ander huisdier bij. Sfeerbeeld: Ouders met kleintje (kindje) op het strand. Kleintje komt eensklaps afgelopen en zegt: "Kijk mama & papa mijn voetjes zijn al bruin van de zon!" De vader bekijkt de situatie en zegt dan: "Maar nee, ge hebt in een stront getrapt :roll: " p.s. Ik ben het niet altijd eens met wat burgemeester Lippens zegt maar in dit geval kan ik hem géén ongelijk geven zoals hij dat ziet op basis van dat het Covid-19 zeker nog niet verslagen is. Voor die mensen die een zaak/restaurant/andere hebben en proberen het hoofd boven water te houden is het kusttoerisme natuurlijk wel een 'goede' zaak? Burgemeester Leopold Lippens maakt zich zorgen om drukte aan zee: “Mensen denken dat de lucht hier magnifiek is” |
Citaat:
Die mensen hebben voorzeker daar een 2de verblijf... |
Berichten van aan de kust zijn dat,ondanks het toch exellente weer (en de fikse start van het pollenseizoen in het binnenland!!!) het vrij doenbaar,was,is aan de kust...
De afschrikkingsmaatregelen sorteren hun effect.....dat touw was er te veel aan....:twisted: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be