![]() |
17 november 2020
Naarmate de tijd zal verstrijken deze zomer, zal 17 november zijn schaduw vooruit werpen.
Gaan we het record verbreken? Citaat:
|
Citaat:
|
30 mei 1949: oprichting v.d. Raad van Europa
|
Citaat:
Zoals hij dit schrijft in Het Laagste Nieuws van vandaag. |
Er is sinds maart een regering met ruim vertrouwen van het parlement. Dat deze regering gebaseerd is op een politiek akkoord dat haar bevoegdheden buitenrechterlijk inperkt is zever voor pol&soc'rs.
Het parlement kan dat vertrouwen niet intrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Over onze schuld zullen we het best niet hebben want geen zinnig mens weet hoe we dat moeten terug betalen zonder schurkenstreken. Binnen 20 jaar zijn de maffia en de marokkanen hier de baas. Toestanden zoals nu in America zullen schering en inslag worden tot wij op de knieën gaan als we er nu al niet op zitten...... Schande, grote schande voor wie dit mooie landje zo leeg gezogen, verpest voor de Belgen en onbestuurbaar gemaakt heeft. |
Het zijn dan sociale verkiezingen.
|
Citaat:
In een speciale pinkstermaandageditie. |
Citaat:
Dat artikel verscheen op zaterdag. Dezelfde dag dat ik die post neerpootte. Wat kom jij nu af met een maandag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de praktijk, veel gebleit maar weinig wol, afgedaan door een hoogmoedig ellenlang antwoord van de regering. De enige parlementariër die naam waardig die ik ken is JMDD, die "durft" te zeggen waar het om draait. Een parlementariër wordt ook niet aangeduidt door de bevolking zoals het zou moeten maar door "zijn" partij die hij vertegenwoordigt. "Wiens brood men eet, wiens taal men spreekt ...?" |
Citaat:
|
Ik koos bij de enquête voor: Ja, het water is en blijft te diep.
Dat had een reden want ik dacht: 'En wie zullen er allemaal 'verzuipen? :| ' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de Belgische regeringen ontbreken er 2 dingen: Politieke moed en leiderschap. Leiders hebben we niet. Iedereen moet zijn zegje kunnen doen, ook al is het complete nonsens. |
Citaat:
Tegen 2024 nieuwe verkiezingen en dan opnieuw proberen met een andere zetelverdeling. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be