![]() |
Pro-filip betogingen
Gisteren werd op dit forum opgeroepen om "spontaan" een pro prins fluptje betoging te bemannen.De betogingen zouden gisterenavond om 20:00 door gaan.Ik heb niks of niemand gezien:-o
|
Er waren enkel katten zeiden de Ubeltjes eerder.
Met andere woorden: de pro-prins betogers stuurden hun kat.;-) |
Citaat:
|
Ik weet van niets. Waren er dan pro-Vlaams-Blok-betogingen?
Natuurlijk niet. Uw partij is niet eens in staat een fatsoenlijke betoging te organiseren. |
In Brussel is gisteren om 20.00h een man opgepakt.
We zoeken nadere informatie over deze man. signalement. verwilderd uitzicht, gekleed in vodden met de volgende kleuren rood, zwart en geel. Hij droeg een aftandse helm en een voorlader. Mogelijk lijdt de man aan schizofrenie want hij sprak, naar zijn zeggen honderduizenden mensen ( beweerde koningsgezind te zijn) toe.[quote] Af te halen in de psychiatrische instelling van Meise. Hij schijnt constant yann en filipe te roepen daar, mogelijk homosexuele neigingen. Er is geen rembourse afhalen is houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moest deze morgen wel lachen toen ik las in HBVL dat de Winter er terdege rekening mee heeft gehouden dat de helft van zijn kiezers hevige koningsgezinden zijn. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Wij krijgen alles wat wij willen ook zonder betogen in onze schoot geworpen door jullie niet aflatende dommigheden. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zouden nog wat meemaken. Vraag het maar aan Kim en de vlag. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=25280 Spontane betogingen om 20u voor België Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=25316 'Hoe was de betoging jongens?': Zegt Kim: Citaat:
Citaat:
En wij maar denken dat we er nog iets over gingen horen... |
Citaat:
Ik had het trouwens niet over uw living, maar over die van Snoodaard. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er al iemand voor de koning gaat betogen zou dat in Wallonië zijn. In werkelijkheid gaan die Walen dan nog niet de straat op voor het koningshuis maar voor de geldstroom van Vlaanderen niet te verliezen.
|
Citaat:
En ook in Snoodaard zijne living komen die kl++tzakken niet binnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be