![]() |
de ontsmettingsalcohol bij Primark doet pijn/'brandt'(!)
Bij deze zijn jullie ingelicht :-):-)
Mij zien ze daar in ieder geval niet zo rap terug. Heb geen zin om m'n handen nogmaals (bijna) te verbranden -vooral dat men bij de wachtrij aan de kassa nog eens op zo'n brandende scheut getrakteerd wordt (geen ontkomen aan ze zijn echt onverbiddelijk). And ty bb :BIG: |
Da's een teken dat je wondjes aan je handen hebt.
|
Citaat:
|
Waarom gaat ge naar de Primark? :roll:
|
Citaat:
|
Die ontsmettingsalcohol in de primark is sterker omdat de mensen die daar komen meer vuiligheid aan hun handen hebben.
|
Ter info: bij die v bij de H&M (& andere winkels) heb ik dat niet -dat branderige gevoel.
|
Citaat:
|
dat is mijn schuld .Ik heb gewoon flesjes zwavelzuur geleverd aan de primark, voor al dat mongolenvolk die daar gaat kopen te kloten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Either way ik ga echt niet meer graag winkelen...
Kwam ik bij de H&M; staat daar zo een te controleren of men wel de handen ontsmet... ik zeg "ik heb ze daarnet ontsmet bij de Primark". Nee was geen ontkomen aan, ik moest :evil: een scheut uit die bus op m'n handen kwakken of anders 'zou het niet veilig zijn'.Ter info, hij had geen masker op, ik wel. Wtf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De mens is alleen drager/slachtoffer, geen oorzaak. De oorzaak is simpeler, moeder natuur die van een plaag probeert af te geraken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be