Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Anti-establishment patriot of mentaal gestoord? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253775)

Jay-P. 9 juni 2020 04:44

Anti-establishment patriot of mentaal gestoord?

Aan: voor- en tegenstanders van (trommelgeroffel...) Donald Trump.

Een uitzonderlijk begiftigde persoonlijkheid die meelopers in hun hemd zet misschien?
Of onterecht verguisd door de Dems & hun fake media?
Onderstaand 50 minuten uit 2014 voor een 'levend publiek' :-P : het is himself in eigen bewoordingen live, zonder manipulatie.
Geen onduidelijkheid hier, wat mij betreft omtrent de persoonlijkheid...

Heb je wat tijd? 't Is wel 50 minuten plus, he.
Of houden we het bij de opgedrongen stabiele voorgekauwde mening van averechts of rechts? Geniaal, voorwaar.

Karel Martel B 9 juni 2020 05:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9356700)
Aan: voor- en tegenstanders van (trommelgeroffel...) Donald Trump.

De man is geen enkele oorlog begonnen. Niet in Irak, niet in Joegoslavië, niet in Afghanistan, niet in Lybië, niet in Syrië.

Hij heeft twee politieke dynastieën met de grond gelijk gemaakt, de Clintons en de Bushes.

Maar als dat je ego kan strelen, noem hem dan mentaal gestoord.

Hoofdstraat 9 juni 2020 06:32

Ben nog maar net begonnen maar het befaamde Torture Report over de CIA martelingen kostte 80 miljoen om op te stellen! Moeilijk in te beelden dat daar geen 'vriendendiensten' afgehandeld worden.

Hoofdstraat 9 juni 2020 07:11

Ik heb me geamuseerd, interessant om Trump zo bezig te horen. Het gaat natuurlijk allemaal over hem en hoe 'great' hij is maar hij is zeker niet de debiel die links van hem maakt.

Jay-P. 11 juni 2020 02:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9356741)
Ik heb me geamuseerd, interessant om Trump zo bezig te horen. Het gaat natuurlijk allemaal over hem en hoe 'great' hij is maar hij is zeker niet de debiel die links van hem maakt.

Fair enough.
Mentale gestoordheid maakt je niet debieler dan jezelf uitroepen tot Stabiel Genius, ook niet, da's duidelijk. :-P

[I :miss Good Old Bush:]
en zijn zwaar onderschatte Bushismes!

Frankenstein 11 juni 2020 03:31

Valt dat ff vies tegen voor links, al bijna 4 jaar geen nieuwe oorlogen meer en een NATO die op het punt van dismantelen staat. Niet iets om trots op te zijn dat uitgerekend een rechtse gek dit voorelkaar gekregen heeft. Alle linkse demonstraties voor dit alles ten spijt — hun doel was nobel daarentegen hun resultaat nihil.

En nu is er dan dus eindelijk iemand die hun pacifistische doelen haalt en is het weer niet goed. Dat betekent dat of links dom is of dat zij Jezus van het kruis liegen. Ik denk overigens beiden — en zie weer de overeenkomsten met Trump waarvoor hij uitgejakkerd wordt..

Jay-P. 11 juni 2020 04:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 9358789)
Valt dat ff vies tegen voor links, al bijna 4 jaar geen nieuwe oorlogen meer en een NATO die op het punt van dismantelen staat. Niet iets om trots op te zijn dat uitgerekend een rechtse gek dit voorelkaar gekregen heeft. Alle linkse demonstraties voor dit alles ten spijt — hun doel was nobel daarentegen hun resultaat nihil.

En nu is er dan dus eindelijk iemand die hun pacifistische doelen haalt en is het weer niet goed. Dat betekent dat of links dom is of dat zij Jezus van het kruis liegen. Ik denk overigens beiden — en zie weer de overeenkomsten met Trump waarvoor hij uitgejakkerd wordt..

:thumbsup:

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be