![]() |
AB Inbev lanceert Victoria
Zowaar een Duvelkiller, zeggen ze zelf.
Victoria was blijkbaar de oude naam van Duvel, voor het duvel werd. En op het etiket staat aartsengel Michael die de duivel neersteekt :lol: https://www.tijd.be/ondernemen/consu.../10231790.html Ze proberen weeral bij AB Inbev om een nieuw zwaar bier te lanceren. Met Tauro was dat een flop. Tauro was gewoon de niet afgelengde high gravity gebrouwen jupiler. Ik vraag me af of ze er nu wel in gaan slagen. |
Ik lust geen Duvel.
|
Citaat:
|
Citaat:
On topic: zwakke zet van AB Inbev vind ik. Probeer gewoon een goed bier te maken op eigen verdienste en niet door uzelf per se als "tegenstander" te willen profileren van een bestaand bier. Tauro was ronduit slecht. Het was gewoon Jupiler voor mensen die sneller zat wilden worden. Ik drink sterke bieren niet vanwege het alcoholpercentage maar vanwege de betere smaak. Iets dat bij Tauro volledig ontbrak. Ik snap echt niet hoe men bij het marketingteam van ABI ooit kon denken dat zoiets zou aanslaan. |
Citaat:
Verder geef ik Victoria graag een eerlijke kans. Ik zal dat uitgebreid onderzoeken, alvorens hier een mening over te geven. |
Citaat:
In funktie van het aantal bandensporen op je vingers ? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tauro = niet afgelengde jupiler. En gezien jupiler niet te zuipen is, is de geconcentreerde versie ervan natuurlijk ook niet te zuipen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
En wat Jupiler betreft bent u volgens mij gewoon pissed dat deze erg lekkere pils in Wallonie en meebepaald in Jupille wordt gebrouwen. |
Citaat:
Typisch marginalenbier, goed voor de rode vuilzakken die door Brussel aan het waggelen zijn |
Citaat:
Met haat tegenover Wallonië heeft dat niets te maken. Ik drink bijvoorbeeld zeer graag La Chouffe en blauwe Chimay. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Chouffe en Chimay zijn lekker. En rochefort bvb ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volledig mee eens. Een gigantische en wellicht heel dure marketing blunder... Ik heb er eentje gedronken, en ik wist genoeg... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be