![]() |
UNIA wil spelregels veranderen om het VB te kunnen discrimineren
De hypocriete instelling die altijd de mond vol heeft over discriminatie wil nu zélf discrimineren !
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn allemaal druppels in een emmer die nog niet is overgelopen. En elke keer dit soort capriolen plaatsvinden, zijn er weer enkele duizenden emmers waar die druppel de druppel teveel is. Bij een volgende peiling/verkiezing, tast men dan in het duister. Waarom toch? Hoe is dit kunnen gebeuren? |
Citaat:
De reacties op FB liegen er niet om. |
Keytsman: “Zitje voor extreemrechtse partij te midden van wereldwijde protesten tegen racisme?”
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200...ASQV7geYEGbXGQ Als kiezer zou ik Els Keytmans willen aanklagen omdat zij publiek over een extreemrechtse partij praat. Welke stappen onderneem ik hiervoor ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat was jouw mening over de benoeming van Khattabi ook weer? :-D https://forum.politics.be/showthread...attabi&page=21 |
Citaat:
|
Citaat:
Akkoord? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Splinter en balk anyone? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Keytmans kan het beste de eer aan zichzelf houden. Wat mij betreft wordt ze oneervol ontslagen en kan ze nog fluiten om ooit aan de bak te komen in een organisatie die mensenrechten handhaaft of er voor opkomt. |
Citaat:
Ik stel dat er niks mis is aan haar verklaringen, jij gaat akkoord (2) en dan breek je ze volledig af.8O Hoe inconsequent kan je zijn?? |
Citaat:
VB en NVA wilden Khattabi niet benoemen omdat ze ‘te links’ was. Het systeem d’hondt is ook maar een politieke afspraak. Dus ik ben benieuwd of de NVA deze keer een extreem-rechtse kandidaat gaat steunen. :twisted: |
Citaat:
Het verschil is dat men bezwaar had tegen de persoon Khattabi omdat zij ongeschikt geacht werd. Er was geen oppositie tegen "iemand van ecolo". (Behalve voor MR misschien, die ecolo eens een klootje wou aftrekken.) Hier wil UNIA om het even wie van VB uitsluiten, ongeacht de persoonlijke kwaliteiten of het ontbreken ervan. |
Citaat:
En uiteraard zijn alle extreem rechtsen/white supremacists ongeschikt om in de rvb van Unia te zetelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be