![]() |
Vlaams Belang Wil Niet Weten Van Praktijktesten Tegen Discriminatie
Bron: HLN 11/06/2020:
Vlaams belang is tegen praktijktesten en mistery calls om discriminatie op te sporen. Nog meer: Vlaams Belang heeft een scenario klaar om mistery calls te ontmaskeren. Het gaat over discriminatie over volgende bevolkingsgroepen: - Allochtonen - HoLeBi's - Transgenders Het Vlaams Belang vindt discriminatie dus veroorlooft voor deze bevolkingsgroepen. |
Citaat:
Uit het feit dat men tegen het systeem van mistery calls is, kan men absoluut niet afleiden dat men pro discriminatie is. Men kan perfect vinden dat een bepaalde gedraging laakbaar is en het toch niet eens zijn met de methode om een bepaalde gedraging op te sporen. Voorbeeld: ik ben geen voorstander van verkeersdoden. Als men echter de maximale snelheid op snelwegen gaat verminderen tot 90 km/u, ga ik daar niet mee akkoord. Ben ik daarom pro verkeersdoden? Uiteraard niet. Ik ben gewoon tegen de maatregel. |
Citaat:
Dit soort van praktijken refereert rechtstreeks naar communistische/dictatoriale regimes, waar kliklijnen en paranoïde verdachtmakingen schering en inslag waren. Wat is er fundamenteel mis om zélf te kunnen bepalen wie er in uw bedrijf/woonst mag komen werken/wonen ? |
Ik ben tegen discriminatie en tegen mystery calls.
|
Citaat:
Volgens zwart op wit blijkt dat echter niet mogelijk te zijn. |
Citaat:
Het is mij trouwens een raadsel bvb hoe men via een mystery call kan doen voor holebi's of transgenders als het gaat over een huis of een job. Dat soort dingen komen normaal toch nooit ter sprake in dat soort gesprekken? |
Citaat:
Bijvoorbeeld een vrouwelijke mistery caller die tijdens het gesprek met een verhuurder zegt: mijn vrouw en ik zouden graag... |
Zal wel leuk worden als naderhand blijkt dat holebi's bij het verhuren van een woning positief gediscrimineerd worden omdat ze door de band genomen zorgzamer zijn dan de blanke, bruine of zwarte heterogene man (en er over het algemeen nog niet teveel kids op nahouden).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zal nogmaals gezegd worden, dat er meer nood is aan sociale woningen. En iemand moet die bouwen natuurlijk ... |
Het VB heeft trouwens ook een oplossing voor dat ganse probleem van discriminatie in de jobmarkt en huizenmarkt: "alle bruinen buiten!"
Dan is het probleem natuurlijk ook opgelost :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Af en toe een snitch eens goed wat lappen geven. Zoals ratten in lijm zo bang maken? Denken ze wel 2 keer na? Met degene wie je niet kunt redeneren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er morgen 3 jonge Vlaamse mannen mijn appartement willen huren zeg ik nee en daarmee is de kous af. Als er morgen 3 jonge marrokanen mijn appartement willen huren zeg ik nee en ben ik een racist. 2 mannen kunnen dan weer wel op voorwaarde dat het homo's zijn :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be