![]() |
Filip veroordeelde het flamingantisme, niet het rechts-extremisme !!
Ik vind dat dit aspekt onvoldoende belicht werd, zowel in de pers als in dit forum.
Wie bijgevolg de politieke mening heeft dat de grenzen van het land waarin hij woont moeten veranderen, die krijgt met de taaie prins te maken. Stel dat binnen 20 jaar het land van de prins dreigt opgeheven te worden om opgenomen te worden in Europa, gaat hij dan ook den taaie uithangen en dreigen dat we hem op zijn weg zullen vinden? De Walen en zoveel anderen die tegen extreem-rechts zijn, juichen de prins toe, want "het past in hun kraam". Maar is dit wel zo?? |
Citaat:
|
Voila en ik heb het ook al gezegd : hij zegt dat MENSEN DIE HET LAND WILLEN KAPOTMAKEN, hem op zijn weg zullen vinden.
Welnu ik ben gene politieker of zo, maar wel ne mens die het land wil kapotmaken. Dus hij bedreigt mij rechtstreeks als Vlaams nationalist. |
De mensen die het land aan het kapot maken zijn, daar had hij het beter over gehad, de knurft. Dat zijn geen Vlamingen, maar Walen. Door geen toegevingen te willen doen en de geldstroom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over wie had hij het dan wel, die verlichte geest?
|
Als separatisme onder "schending van het grondgebied" valt, wat dan met confederalisme en federalisme?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"de anderen zijn gevaarlijk"..... kom in 1933 terug! |
flamingantisme = extremisme nu... Vlaanderen heeft al de culturele rechten dat de Vlamingen vroeger met gelijk wilden... een flamingant in 1900 had gelijk, maar nu heeft alleen een haatdragend gevoel.. proficiat..
|
Citaat:
Praktisch ALLE Vlaamse partijen willen meer Vlaamse autonomie: van confederalisme tot volledige onafhankelijkheid. Belgie is stervende. |
a la moutouelle,que la vie est belle
|
Citaat:
We zijn ondertussen 2004, hoe kan je dan terugkomen in 1933? |
Citaat:
Dat terzijde. Om op uw nietszeggende repliek te antwoorden: natuurlijk had Filip het over het flamingantisme. Heeft u stoppen in uw oren? |
Citaat:
|
Citaat:
de gote meederheid van de Vlamingen willen Belgen blijven, niet hun politiekemannen... leve de democratie, leve de VB.. |
Citaat:
|
Oorspronkelijk bericht door Pieter de Coninck
Kan je eens uitleggen wat je bedoelt met "kom in 1933 terug"? We zijn ondertussen 2004, hoe kan je dan terugkomen in 1933? Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be