![]() |
Person of Interest aan de kust?
SLIMME CAMERA'S HOUDEN TOERISTEN AAN DE KUST IN DE GATEN: "ZO HOUDT NIET ALLEEN DE POLITIE EEN OOGJE IN HET ZEIL"
Citaat:
Ik heb zo een flauw vermoeden dat niet elke kustganger het hoog op gaat hebben met de camera bewaking. Ongetwijfeld zullen er zijn die van mening zijn dat hun privacy geschonden is. p.s. Privacy |
Och, met een mondmasker ben je zo goed als onherkenbaar. Dat hebben we recent in Brussel mogen aanschouwen.
|
Citaat:
Herkenbaarheid is van ondergeschikt belang. |
Citaat:
p.s. Laat uiteindelijk dat hoofdstad van Europa eens aan een ander land over zou ik zeggen misschien zijn we dan van een hoop zever vanaf???? En gooi die Close buiten. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Of iets boerka-achtig. Allemaal legitiem, tegenwoordig. |
Weer dat geneuzel over de privacy.... :roll:
Dat ze dan facebook dichtgooien hé. Wat privacy bescherming betreft zou dat al een grote stap zijn, maar dan mag dan ook weer niet. En als ze ergens wat camera's zetten, dan schreeuwen ze moord en brand. Wedden dat dit ook ergens op facebook te lezen zal vallen ? |
Ik heb ondertussen burgemeester Tommelein van Oostende zien.......dansen?......huppelen??????.......op de Wes-Vloamse Televies...
Er is iets helemaal fout aan het lopen aan onze kust......something in the Air? :-( |
Citaat:
Als het moet speel ik de komende zeven dagen verslaggever. |
Citaat:
|
Citaat:
De horeca draait goed. In de Langestraat heb ik de indruk dat er bubbels bestaan van 40 personen. Sommige straten zijn ondertussen verkeersvrij en zijn terrassen geworden. Gisteren aan een paar lokale politieagentes gevraagd of de kindjes op het strand mogen spelen. Antwoord: "Van de federale mag het niet maar wij hebben opdracht gekregen om NIET te controleren". Mijn tweede vraag: Hoe herken ik de federale ? Antwoord: Ze rijden te paard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't is er het weer voor geworden. Haal die T-shirt maar uit de kast. :lol: ![]() |
Citaat:
Ik vind inderdaad mensen die facebook en andere publicitairen gebruiken, idioten. Maar het is niet omdat dat volk hun privacy weggooit, dat privacy niet meer een recht zou zijn he. |
In een volgende stap zal de burgemeester,gezeten voor zijn ambtelijke PC,gewoon kunnen klikken op uw beeld in de observatievideo en u,middels muisbewegingen (en rechter/linkermuisklik),kunnen verslepen naar waar hij dat gepast acht...
knie- en elleboogstukken aangeraden.. |
Citaat:
Dus ,lokale politiekorpsen krijgen dus "hulp" van "federale",maar zullen zich eigenlijk geen zier aantrekken van wat die "federalen" doen..... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is daar al zo, ze kunnen u daar gewoon straat per straat volgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be