Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vakantie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253815)

BigF 12 juni 2020 13:34

Vakantie

Ga je?

kojak 12 juni 2020 15:41

Ik denk dat je ook best bekijkt naar waar.
Binnen- of buitenland en indien buitenland, welk land. :)

wagner.666 12 juni 2020 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9360192)
Ga je?

Oei, tijd is ergens blijven stilstaan, Maart en nee volgend jaar in Maart ga ik ook niet weg.

Tavek 12 juni 2020 17:39

Originele verkantie gecancelled (gelukkig nog niet betaald).

Heb een paar weken geleden het risico genomen om een huisje met zwembad te boeken in juli, met goeie korting, omdat toen nog niet bekend was of we mochten gaan.

Ben gelukkig. We mogen ;)

Henri1 12 juni 2020 17:48

Ik denk dat ik in juli een paar wandelingen ga inplannen in de Ardeense bossen.

Eduard Khil 12 juni 2020 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9360390)
Ik denk dat ik in juli een paar wandelingen ga inplannen in de Ardeense bossen.

Ik denk dat ik dat ook ga doen. Of algemeen, paar korte wandeltrips in eigen land of in Wallonie. Duitsland kan ook opnieuw (streek rond Freiburg, prachtig daar) of Nederland.

www.bivakzone.be

van dit soort zaken ben ik dus zot hé. Dit is het dichtste dat je bij wildkamperen kan komen bij ons. Vorig jaar zo een paar gedaan, met de rugzak van de ene naar de andere, dwars tussen de velden. Vlaanderen is nog veel groener en mooier dan velen zouden denken

Zipper 12 juni 2020 18:49

niks geboekt, en ik zie een beetje op tegen eventueel gedoe in een verre bestemming. Waarschijnlijk een dag of 10 Berdorf (GH-Luxemburg) met leuke wandelingen doorheen "Klein Zwitserland".

Eduard Khil 12 juni 2020 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9360425)
niks geboekt, en ik zie een beetje op tegen eventueel gedoe in een verre bestemming. Waarschijnlijk een dag of 10 Berdorf (GH-Luxemburg) met leuke wandelingen doorheen "Klein Zwitserland".

Mooie streek daar.
Beetje verder ook mooi kasteel in Vianden.

kojak 12 juni 2020 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9360421)
Ik denk dat ik dat ook ga doen. Of algemeen, paar korte wandeltrips in eigen land of in Wallonie. Duitsland kan ook opnieuw (streek rond Freiburg, prachtig daar) of Nederland.

www.bivakzone.be

van dit soort zaken ben ik dus zot hé. Dit is het dichtste dat je bij wildkamperen kan komen bij ons. Vorig jaar zo een paar gedaan, met de rugzak van de ene naar de andere, dwars tussen de velden. Vlaanderen is nog veel groener en mooier dan velen zouden denken

Je doet me watertanden.... ;)

vlijmscherp 12 juni 2020 20:09

Niets geboekt en we gaan dat ook niet doen. Mss enkele dagen ergens naar toe om te fietsen en te wandelen.

BigF 13 juni 2020 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9360260)
Ik denk dat je ook best bekijkt naar waar.
Binnen- of buitenland en indien buitenland, welk land. :)

Ik ga echt niet eerst een excel maken om te kijken hoe ik een enquete samenstel hoor.

Eduard Khil 13 juni 2020 11:12

ik mis trouwens de optie "prins laurent for president"

BigF 13 juni 2020 11:14

Ikzelf ga twee weken naar Zuid-Frankrijk.
Met de auto (geen vliegtuig) in een privé-huurhuisje (geen massa-hotel).

Ik denk dat ik ginder in de auto, op een terrasje, op een bospaadje, langs het strand,... evenveel kans loop corona tegen te komen als wanneer ik dat allemaal hier thuis zou doen.

Bovendien vertrekken wij volgende week al dus normaal zijn we de grote massa nog wat voor. En het dorpje waar wij zitten staat nu ook niet echt op de eerste pagina's van de reisgidsen dus ik veronderstel dat wij ginder gewoon nog minder volk gaan tegenkomen dan dat we thuis doen.

Tavek 13 juni 2020 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9360835)

Ik denk dat ik ginder in de auto, op een terrasje, op een bospaadje, langs het strand,... evenveel kans loop corona tegen te komen als wanneer ik dat allemaal hier thuis zou doen.

Bovendien vertrekken wij volgende week al dus normaal zijn we de grote massa nog wat voor. En het dorpje waar wij zitten staat nu ook niet echt op de eerste pagina's van de reisgidsen dus ik veronderstel dat wij ginder gewoon nog minder volk gaan tegenkomen dan dat we thuis doen.

Idem ditto. Ook Z-Frankrijk.

Huurhuisje met zwembad. We gaan de massa niet opzoeken.

Rahowa 13 juni 2020 12:14

Als ik kan een roadtrip in Noord-West Spanje,gaan wandelen in de Picos de Europa,nationaalpark van Somiedo,en wat wijntoerisme rond El Bierzo en Aranda del Duero.De reis is uitgetekend maar ik wacht nog met het boeken van hotels en B&B's,ik vertrek toch maar rond 15 september.

Tavek 13 juni 2020 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9360913)
Als ik kan een roadtrip in Noord-West Spanje,gaan wandelen in de Picos de Europa,nationaalpark van Somiedo,en wat wijntoerisme rond El Bierzo en Aranda del Duero.De reis is uitgetekend maar ik wacht nog met het boeken van hotels en B&B's,ik vertrek toch maar rond 15 september.

Regel dat ge free cancellation hebt. Mijn huisarts claimt een tweede wave in september...weet niet wat ik moet geloven maar het zekere voor het onzekere zeker ?

Zipper 13 juni 2020 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9360438)
Mooie streek daar.
Beetje verder ook mooi kasteel in Vianden.

Zeer mooi en aangenaam rustig. Wandelingen met letter-aanduiding, zodat je nooit verloren loopt in de bossen. Ik herinner mij wandeling "E" was van Berdorf naar Echternach (6 of 7 km). Nog niet in Vianden geweest, goed idee dus voor deze keer. Verder nog Echternach en Diekirch (lekkere pils), en misschien eens doorstoten tot Monschau.;-)

patrickve 13 juni 2020 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9360192)
Ga je?

Natuurlijk niet.

Nu de burgerlijke vrijheden niet meer bestaan, blijf je beter in je bunker.

kojak 13 juni 2020 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9360835)

Ik denk persoonlijk dat je daar veel veiliger & rustiger zal zitten dan bvb aan onze Belgische kust.
Vandaar ook mijn opmerking binnen- of buitenland & waar ergens. ;)

kojak 13 juni 2020 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9360928)
Natuurlijk niet.

Nu de burgerlijke vrijheden niet meer bestaan, blijf je beter in je bunker.

Lol.... :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be