![]() |
Superkern over en out na clash tussen NVA en PS.
Die twee kunnen niet stoppen met ruziemaken. De Coronacrisis interesseert hun ook niet. Gewoon het partijbelang.
En bovendien: regering Wilmes tot 2024 is nu bijna zeker. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200613_04990204 Citaat:
|
Mja nieuwe verkiezingen tijdens corona???
Klinkt ook niet erg verstandig. Wat zou er waarschijnlijk veranderen? * Vlaams belang veel groter (De antiracisme betogingen wakkeren net racisme aan doordat de slinger is doorgeslagen) * Nva kleiner Voor de rest gaat er volgens mij niet al te veel veranderen, al kan PvdA misschien nog extra linkse stemmen opslorpen. Aan Waalse kant zou ik het helemaal niet weten. Wat veranderd dit? * Vivaldi blijft nog steeds een optie, maar is al meer als een jaar een optie die niet gelicht werd. * PS-NVA cdv spa mr hebben misschien wel VLD nodig deze keer voor een regering wegens het zetelverlies van NVA. Vergeet niet dat er aan Waalse kant ook ruziemakers zijn: PS en MR MR en Ecolo |
Euhm....
Ik had niet begrepen dat het op de superkern tot een vlammende ruzie gekomen is hoor...Een "kleine clash".....ochgottekes.... Ik heb wel begrepen dat N-VA het "gerommel"(centjes hier,centjes daar,centjes overal...centjes die er eigenlijk niet zijn) in verband met een "relanceplan" niet meer kon aanzien en er niks meer mee te maken wil hebben. Trouwens,we zijn juni,de noodregering Wilmés en zelfs dat "superkern" gedoe is nu wel uitgebloeid samen met het virusje...Dit is gewoonweg onprofessioneel gesmos aan het worden. Formeel lopen de regeringsvormings-besprekingen overeigens nog altijd door |
Citaat:
|
Citaat:
Want duidelijk waarvoor beide partijen staan. Schijnheilige nepmaneuvers, daar heeft niemand iets aan. |
Citaat:
|
Toch één partij die vindt dat er structurele oplossingen moeten komen. En geen tijdelijke cadeautjes.
|
Wat in dat pakket was er eigenlijk verkeerd voor N-VA?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze dan een regering maken :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Boeiend debat in De Afspraak met Raoul Hedebouw (PVDA): “Ik dacht dat er verandering zou komen. Dat iedereen in het parlement zou zeggen: het wordt allemaal anders na de coronacrisis. Maar wat zie ik? Voka, VBO en de rechtse partijen stellen weer dezelfde maatregelen voor: flexibiliteit, nachtwerk, miserielonen … Het moet anders. Laat ons niet opnieuw de werkende klasse en de middenklasse doen betalen. Wij willen een coronataks op multimiljonairs. Dat kan toch, dat de rijksten een beetje bijdragen?” https://www.pvda.be/na_corona_moet_h...e_idee_n_nodig Die éne partij schuift een éénmalige oplossing naar voor en geen structurele. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou pas raar zijn moesten ze altijd overeenkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Sinterklaas is op 6 december! |
Citaat:
Akkoord, er waren peilingen, maar dan nog. |
Citaat:
Geld dat de nieuwe regeringk toch ergens zal moeten gaan halen. En aan wie geven ze geld? Als je hoort dat er zelfstandigen zijn die enorm gefoefeld hebben om de premie op te trekken. Als je hoort dat er werknemers zijn die meer optrokken dan in een normale maand. Nu nog eens iedereen 300 euro cadeau geven, 300 euro waarvan ze niet weten waar ze die moeten halen. En als afsluiter, voor iedereen een tienrittenkaart met den trein. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be