![]() |
Vaderdag
Vandaag is het vaderkesdag.
De vaders onder ons worden in de bloemetjes gezet en waarschijnlijk krijgen ze een cadeautje van hun kind(eren). Ben ik verkeerd als ik tegen hen zeg: "die kravat of die sloffen kan ik zelf wel betalen, ik zou liever hebben dat jullie door het het iets meer langskomen. Dat jullie er zijn als ik een hand hulp nodig heb!"? Ik weet dat kinderen hun eigen leven leiden. Ik weet dat kinderen het ontzettend druk hebben. Ik weet dat ... RS |
Citaat:
|
Misschien zijn er wel die van mening zijn: "Dat die oudjes maar zo snel mogelijk naar de eeuwige jachtvelden trekken dan zijn we van die zever vanaf?"
Mijn vader heeft zijn cadeaukes alvast al gehad punt :cheer: |
Citaat:
Ik wist dat hij zijn eigen leven leidde ... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie mijn ouders en schoonouders 2 a 3 keer per week.
Ik ben een goed mamaskindje. Jay-P zou me een model-millenial vinden. |
Citaat:
De logische volgende in de rij die moet gaan ben ik dus. |
Sedert die COVID heb ik nog niet veel volk van de familie gezien.
Ik wil dat ook niet opdringen. Mijn vaderdag ga ik wel zelf gaan kopen. Een nieuwe serengeti voor op mijn neus. |
Citaat:
|
Citaat:
Ne mens zou voor minder op een tweede harde lock-down hopen! :lol: |
Citaat:
In het verleden moest mijn oudste al 24 uren enkel reizen om hier te geraken. Dan leer je dat aantal bezoeken relatieveren. Tegenwoordig hebben we toch skype, whatsapp enz.... Hulp van de kinderen? Als het echt nodig is hoef ik dat maar te vragen. ik prijs me gelukkig dat wij tot heden eigenlijk zelden die hulp nodig hadden. En via telefoon en pc kan je ook veel hulp krijgen. |
Citaat:
|
Wie heeft "tetten" gekregen voor Vaderdag ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Allez, ik betaal je nen Irish coffee in 't echte leven, Taveksonovmom. 'k Moet er eerst nog geraken, in je landje van beeldenstormers 2.0 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be