![]() |
Face shields: extra bescherming >< masker/neusplug xD
Gisteren gevonden in zo'n bazarshop in de rue Neuve Brussel.
Amai ben er ZO blij mee, (had al meerdere mensen er met zo eentje zien lopen en was echt wel jaloers, ik vroeg me af waar ze dat hadden gekocht & zie.... Nu heb ik er ook!!) ![]() ![]() De beste 20€ die ik ooit besteedde, ok ze zijn elders vermoed ik goedkoper maar hey deze heb ik meteen over de counter mogen verkrijgen, waren de laatse 2... anders had ik er wel meer gekocht. Hiiiiiiii! SO happy! :BIG: |
Daar loop je toch niet mee op straat. Astemblief zeg.
|
Als nu nog iemand in m'n richting hoest of..... als het regent...... blijft m'n masker safe. Hihi! :BIG:
|
Hey Rudy ik heb er toch al zeker 4 mee zien rondlopen.... (Antwerpen + Brussel!)
|
Ouhh! Het regent! .... Straks met shield een tourtje doen :-):-)
|
Je invalidenuitkering is te hoog als je je zulke prullaria kan permitteren...
|
Dat is geen prullaria.
|
Vooral handig op uw werk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil dat eerder catalogeren onder terechte verontwaardiging. |
Citaat:
|
Back on topic: het is fantastisch, kan goed tegen de wind + ik zie er goed door & het ademt makkelijk, alleen had ik graag een bubbel (cf. bijlage).... want nu is deel v m'n hoofd nog steeds 'bloot'......
Mja misschien dat ik wel zo'n XL water fles uitprobeer...... het idee is alleszins niet slecht alhoewel v uitzicht wat hilarisch... maar goed, #Safetyfirst :-):-):-) ![]() |
Ik heb hier ook zo een schild liggen. Gratis gekregen bij aankoop van een bosmaaier. ;-)
|
Overdrijven is des ménsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
@ bembem: sorry |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be