![]() |
Wie is de beste sjotter die je ooit live zag ?
Bij mij Messi.
Gevolg door Iniesta en Zlatan. In België: de Cisse :lol: |
Citaat:
|
Van Moer als Belg.
Morten Olsen als buitenlander. |
Gabriel Batistuta en Rui Costa bij Fiorentina.
In België Laszlo Fazekas |
Dus niet op TV, maar Live in een stadion ??
Belg : Luc Nilis Buitenlander : Juan Lozano |
Mijn zoon toen hij 8 jaar was en voor het plezier speelde.
De rest kan mij gestolen worden, kosten de gemeenschap veel te veel geld. |
Citaat:
|
Maradona, by far.
|
Trump. Zelden iemand zoveel owngoalen zien maken.
|
Ik heb ooit tegen Peter Rufai gevoetbald in competitie. 70-voudig international van Nigerië.
En tegen Simon Tahamata. In de zaalcompetitie. De beste voetballer die ik live heb gezien was Moussa Dembélé. |
2 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ik vind die goal van Gheorghe Hagi op het WK '94 tegen Colombia nog altijd fantastisch. En die pegel van Ludo Coeck tegen de DDR vanaf de middellijn.
Niet zo verfijnd maar die Marc Overmars kon toch behoorlijk een spurt inzetten op de flank. |
Citaat:
En nu ga jij vragen: wie is Messi? En dan zal ik opmerken: voor iemand die zich geen bal interesseert in voetbal post jij wel veel in voetbaldraden. |
Citaat:
Omer Janssens heb ik ook nog bezig gezien, was misschien intrinsiek beter dan Van Moer maar vond het nodig een Tuborg of 10 voor de match te drinken. :lol: |
Ook weer problemen met Hazard. Bij zijn wederoptreden kreeg hij een stamp tegen de zwakke plaats. Eerst alles ok. Maar dan paar wedstrijden out.
Hij is nu wel weer aan de aftrap. |
Citaat:
Hazard is aangeschoten wild.... Iedereen weet wat diens zwakke plaats is,en gaan ze dat dan ook viseren,en hoe rapper ze hem daar kunnen toucheren hoe liever ze het hebben.... En dan ga je die handjes zien zwaaien van dat was per ongeluk want ik speelde de bal... |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, zolang je maar je achterste weet te vinden. |
Messi, dat is genieten. Die krijgt soms staande ovaties van de supporters van de tegenstander in de Spaanse competitie.
|
Messi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be