![]() |
Columbus....
....zijn standbeeld is weggehaald in verschillende Amerikaanse steden,nav de nieuwe beeldenstorm.
Nu verwacht ik minstens van al die mensen in Amerika die dat toejuichen en die niet van "First nation" oorsprong zijn dat ze zelfmoord plegen want hun bestaan KAN niet..... mensenlief....:roll: |
Ik begrijp de relatie tss Columbus en mensen van Afrikaanse origine niet zo goed.
|
Citaat:
En de echte Amerikontjes, wel ja: die zijn later serieus uitgedund geworden he? |
Citaat:
Maar goed, ik begrijp the plight of the indian veel beter als het op Columbus aankomt. |
Citaat:
|
Citaat:
Tegenwoordig moet ge een loser zijn om een held mogen te zijn. |
Citaat:
Tgrappige is dat in den tijd al die standbeelden van Columbus er meestal gekomen zijn door actieve lobby van de Italiaans-Amerikaanse gemeenschap, die op dat moment in de geschiedenis gediscrimineerd, uitgesloten en uitgespuwd werd door de blanke Angelsaksische Amerikaan... en op deze manier probeerde om de self-esteem wat op te krikken |
Heeft nu nog niermand door dat die Afrikanen al jaren geld aan het verzamelen zijn om een strijd te beginnen zoals die nu aan de gang is?
Jaren en jaren zeveren en zagen dat zij géén eten hebben en geen zorg hebben en wat deden de anderen: zij stuurden geld en hulp. Geen eten? Als je die grote sterke 'krijgers' ziet die met bootjes de EU komen binnenvaren dan denk je???? Een 'gesel Gods' zoals Attila de Hun? Goede wildkweek ook wel zo zonder eten of hulp. Ik geloof daar niets meer van, die zijn gewoon op veroveringstocht. Pijnlijk detail is dat de start van die veroveringstochten nog in de hand gewerkt is geweest door een agent die een serieuze fout gemaakt heeft. Of was het een betaalde actie? :| |
Citaat:
|
Het moet wel heel erg geweest zijn want in het Spaanse Rijk waren ze niet echt vies van een genocideke meer of minder en ja,wat doe je dan met al die lijken hé,terwijl je eigenlijk net wil gaan zuipen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog niet gehoord van massale zelfmoorden in de VS......schijnheilige nitwits.....stenen beelden omtrekken en andere mensen zeggen wat ze zouden moeten denken ja,maar zelf de consequentie nemen voor de eigen "gedachten"....ha neen hoor...
Zo kennen we ze wel,wereldwijd,de "wereldverbeteraars"...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even tijd geven aan de babyboom om op natuurlijke wijze "plaats" te maken hé? ;-) Maar er is natuurlijk dat "andere" probleem waar men,om poco-redenen,niet aan wil om de bevolkingsgroei sneller te doen stoppen... Overigens zit in Belgie geen "groot deel van de bevolking" te "mekkeren" over overbevolking.Ik doe dat wel eens maar acht mezelf niet representatief voor een "groot deel van" de bevolking hoor....:oops: |
Citaat:
Moet je niet op zijn minst een klein beetje een klootzak zijn om een standbeeld te 'verdienen'? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Deden de Azteken niet veel ergere dingen met de stammen die ze overwonnen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be