![]() |
Burgemeester van Brugge neergestoken, verdachte opgepakt
De burgemeester van Brugge is neergestoken.
Verdachte is opgepakt. Daar er niet verwezen wordt naar de afkomst van de dader (lees verdachte), vermoed ik dat het om een autochtoon gaat, daarom plaats ik het in binnenland en niet bij asiel en... Heeft er iemand meer nieuws? Er wordt gesproken over moordpoging. Voor Schoof de link: https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...?ocid=msedgdhp |
Zucht, wie het ook gedaan heeft, dit is verschrikkelijk. Hij is gelukkig nooit in levensgevaar geweest.
Het gebeurde op zijn kantoor door iemand met psychiatrische problemen. |
Citaat:
Bedankt. Het is toch geen verwarde met buitenlandse roots. |
Citaat:
|
Het was een cliënt van hem op de advocatenpraktijk. Het gaat zelden zo ver, maar je hoort regelmatig verhalen van advocaten over klanten die over de rooie gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Leden van jeugdgroeperingen zijn ook jongeren maar over het algemeen plunderen die geen winkels, steken die geen auto's in brand en vallen die de politie en hulpdiensten niet aan. |
Citaat:
Ik kreeg verleden maand een banpunt omdat ik een discussies over rellen met migranten in binnenland geplaatst had. Mijn insteek was helemaal niet de rellen, maar het onderwerp zelf. |
Citaat:
Maar sinds Marrakesh moet de media het nieuw positief brengen. Zo moeten ook meer allochtonen op TV laten zien, maar dat was simpel op te lossen. Gewoon opsporing verzocht heruitzenden. |
Citaat:
|
Citaat:
Anders zou u het niet nalaten om "mensen van vreemde afkomst" door het slijk te halen ? |
Citaat:
Toch wel zielig hoor... |
Citaat:
Rechts heeft de eigenschap om als het gaat over mensen van vreemde afkomst ze te demoniseren. Wist je dat dat één van de eerste stappen waren van de Nazis naar de Joden toe in de jaren '30. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Seffens Hitler nog en de stampende botjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zou de cliënt een VB'er zijn? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be