![]() |
1ste Belgische Jumbo in Deurne!!
https://m.gva.be/cnt/dmf20200624_049...ing-massa-volk
Citaat:
Ik ga er straks naartoe! |
mongolenwinkel
|
Nu dacht ik effe dat Bemmers schreef er een Jumbo ging landen op EBAW. :-D
|
Ik ga zo vaak naar de Jumbo over de grens. Leuke sfeer en goede ingrediënten voor simpel Hollands koken (aangespekt met wereldkeuken). Voor de Mediterraanse en Franse keuken zijn de Belgische supermarkten toch meer aangewezen. Mocht Vlaanderen ooit bij Nederland gaan, zouden wij onze typische supermarkten behouden. In de Randstad heb je ook een exclusieve keten aan de regio genaamd Hoogvliet.
De wetgeving rond de verkoop van voedsel dat alleen toegestaan wordt binnen de bebouwde kom in Nederland kan ook een hindernis vormen. Daarom ook is Nederland het enige land van Europa zonder hypermarkten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*zucht*
Dan moet ik het hier maar stellen met "Huis Maria" ,pleisterplaats der gepensioneerden :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht efkes dat het over jumbo mosselen ging.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() 1972 IJzergieterij Ensink 3 jaar voor de sloop in 1975. Larenseweg kruising Jan van der Heijdenstraat te Hilversum terrein waar nu Jumbo supermarkt is gevestigd. |
Citaat:
|
Ik heb mij vergist bij het lezen van Jumbo want ik dacht dat men de landingsbaan van de luchthaven te Deurne aangepast had dat er grotere vliegtuigen konden landen. :|
Daar is al een tijdje een héle heisa over dacht ik over dat verlengen van de baan. |
Citaat:
Of het moet oké zijn als hij bij Agfa Gevaert binnenrijdt ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be