![]() |
Tax-On-Web
Hoe doet u om alles in te vullen?
Via papier of via hun kut website dat op niets trekt? Papier wat mij betreft. Hun "My Minfin" met "kaartlezers", "digitale sleutels" en andere "tokens" : geprobeerd maar het is helemaal niets voor mij. Het lukt meestal niet! |
taxonweb is superhandig. Voor de modale werknemer is het in vijf minuten gepiept.
Ik gebruikte dat altijd toen ik nog als loontrekkende werkte. Voor een overheidssite te zijn moet ik zeggen dat ze toch wel serieuze vooruitgang hebben gemaakt. Het is nog niet zo goed als een site in de privé maar ze beginnen er toch te geraken. Nu laat ik mijn boekhouder alles doen. |
Citaat:
Vroeger gebruikte ik die tokens. Nu moet het via de kaartlezer. Je moet er wel eerst een programma voor installeren voordat die werkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Geef gewoon alles aan de boekhoudster in het gezin, en dat die haar plan trekt. |
Ik kan me zelf niet meer voorstellen zoiets nog op "dode bomen" te moeten doen en dan via de "slakkenpost"......:roll:
En neen,een belastingsformulier zag er niet uit op papier,en ziet er niet uit op het scherm.Ik weet niet of zoiets te verhelpen is. |
Citaat:
Neem gewoon de papier versie : even snel ingevuld. Een copie van het document en het is in orde. Of als u de mogelijkheid hebt, nog beter : de boekhouder vragen het in te vullen. |
Citaat:
Internet is fantastisch maar ik doe niet alles per internet. Voor sommige dingen blijf ik zoals toen functioneren. Voor rekeningen ga ik nog steeds naar de bank met mijn ingevulde overschrijvingsopdracht. Ik weiger in het "alles per Internet" te vallen als er andere mogelijkheden nog bestaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het goed is, moeten we het ook zeggen. |
Citaat:
Taxonweb is zo veel beter en sneller, supergemakkelijk. Je moet natuurlijk wel een beetje met een computer kunnen werken :lol: |
Citaat:
Wat bedoelt u met "Tax-On-Web"? Pardon monsieur, mais je ne parle pas anglais Met VlaamSSche groet |
Citaat:
|
Citaat:
Een vriend die in een tehuis werkt vertelde me dat dat dan gewoon van de gepensioneerden hun vakantiegeld wordt af gehouden. |
Citaat:
|
Taxonweb vind ik ook handiger dan papier. Het is wel zo dat ik ook altijd problemen had met de cardreader via internet explorer. Met Chrome ging het wel.
Alleen dit jaar was ik gejost omdat ik voor de allereerste keer raad nodig had bij het invullen, door een overlijden, maar door corona werden er geen consultaties meer gehouden. Vragen moesten telefonisch naar een nummer dat op de bruine envelop geprint was, maar nergens op de website vermeld was. Kl*te. Gelukkig toch nog iemand gevonden die de bruine envelope wel had. |
Citaat:
|
We hebben zo'n expert die het doet voor ons.
Als je niets hebt, is taxonweb gemakkelijk genoeg, maar eenmaal vadertje staat aan't likkebaarden is, dan is het een heel ander verhaal. Voor de expert tijd, was het een paar euro betalen of terug trekken. Sinds de experte de situatie in de hand heeft, elk jaar een paar €K terugtrekken. Uitgezonderd 2019, dan was het 12K betalen, maar tja, dat heeft te maken met een leuke ontslagpremie. |
|
Citaat:
Als gepensioneerde ontvang ik al jaren een reeds uitgewerkt voorstel. Bij de papieren zit ook een formulier dat je moet invullen en terug sturen als je niet akkoord gaat met hun voorstel. Voor de eerste keer dacht ik dat ook even te doen via hun site. Op de site geraken en dat voorstel in detail bekijken was geen probleem maar dat formulier om bezwaar in te dienen was langs geen kanten te vinden op hun site. Vandaag dan maar gedaan wat ik jaren doe en met de Post terug gestuurd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be