![]() |
Het onderdanig maken van olifanten ...
De duidelijke bewijslevering van het feit dat daar in dat soort van landen een redelijk grote hoop (drugverslaafden) randdebielen rondlopen? :roll:
Citaat:
|
Schandalig. Net als wat men doet om een paard te kunnen berijden of om een hond te domesticeren. Of wat men doet om vlees te kunnen eten. We moeten proberen van onszelf grazers te maken. Als we ons nu eens kruisen met koeien. De wereld zou een betere plaats worden.
![]() |
Citaat:
|
Het onderdanig maken van ... staat in de titel.
In het lagere schoolke leerde ik daar een Nederlands woord voor: africhten. Men kan dieren africhten voor twee grote soorten doeleinden: werk en recreatie. Ikzelf ben eigenlijk ook wel afgericht. Eerst om een leven lang te werken, en vervolgens om te luisteren naar mijn heksie perfeksie. |
Val ik in herhaling?
Baby-olifantjes mishandeld voor toerisme Citaat:
De olifanten hebben het nog niet moeilijk genoeg op huidig ogenblik. Massale sterfte van olifanten in Botswana blijft maar doorgaan. En niemand die weet hoe het komt. Zullen zij uiteindelijk ook verdwijnen de olifanten? In Oostende waren ze eens aan land geloof ik de olifanten. ![]() Ik las graag de Nero strip en Marc Neels (Marc Sleen) was ook een fan van olifanten dacht ik. ![]() Het gespuis dat die dieren zo ligt 'af te maken' op dezelfde manier behandelen? |
Hetzelfde nu voor die aapjes die kokosnoten moeten plukken.
Die moeten ook werken voor hun leven. Net als de boerenpaarden destijds op het Vlaamse platteland. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be