![]() |
Miss Oost-Vlaanderen onder vuur
Zwaar racisme, of een onschuldige grap?
Chelsy De Witte is een bloedmooie blondine, en het was dan ook geen verrassing dat ze gekroond werd tot Miss Oost-Vlaanderen 2020. Thans dingt ze mee naar het kroontje van Miss België. Er zijn Aziatische landen, waar ze de letter ‘r’ niet kennen, simpelweg omdat ze in hun taal niet voorkomt. En op latere leeftijd de letter ‘r’ leren, dat blijkt niet zo eenvoudig. Wat hebben die twee nu met elkaar te maken? Wel, dit. Chelsy De Witte ging onlangs wat eten in een Turks restaurant. De twee jongedames vonden het geestig om ‘op z’n Chinees’ nog wat te bestellen: “Mag ik nog iets te dlinken?” Maar dat was buiten ‘racistenjagers’ gerekend. Zij vinden dat de Oost-Vlaamse schone maar uit Miss België moet stappen. Ze krijgt vanwege haar ‘racisme’ ook nogal wat dreigementen aan haar adres, en er zijn mensen die wensen dat ze spoedig erge ziektes oploopt. https://pnws.be/miss-belgie-kandidat...tisch-filmpje/ Een mens moet in de huidige maatschappij toch constant op zijn hoede zijn. Dat is nu toch gewoon onnozer en glappig bedoerd. Wat denken jurrie elvan? |
Citaat:
Mijn advies. Ga iets eten en/of drinken waar ze je niet kennen. Ik begrijp dat dit voor een mooie en (regionaal) bekende vrouw niet zo eenvoudig is. |
Wa een mottig, plastieke wijf is me da zeg.
|
met flieten of met lijst?
|
Oost-Vlaamse : Mogen wij nog wat dlinken ?
Chinese : Even heduld aub. |
Zware gevangenisstraffen zijn op hun plaats.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jongens waar gaat onze maatschappij naartoe? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat met die miss moet gebeuren ? Kruisbranden door de KKK tiens :lol: |
Die SJW (social justice warriers) hangen mijn kloten uit.
En diegenen die hen altijd maar achterna lopen, nog veel meer. |
Citaat:
Een tweede kans mag wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeker moraliteitsbesef opdringen of mensen doen maar wat... Niet waar? |
Citaat:
Andere willekeurige burgers moeten worden opgeofferd dat is de prijs die feministen en social justice warriors betalen voor hun overwinning. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niets tegen feminisme zolang ze niet vinden dat mannen per definitie potentiële klootzakken zijn. Daarom lees ik ook graag Karin Slaughter: https://nl.wikipedia.org/wiki/Karin_Slaughter |
Citaat:
Zij bepalen de traditie. Maar ik heb die ideologie feminisme bestudeerd en er valt geen enkele wijsheid in te vinden. Dus het is gevaarlijk.... Er moet "iets" in zitten in een religie iets over moraliteit of wijsheden. Een lege doos valt niet te verdedigen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be