![]() |
'Niet één, maar twee coronavirussen actief'
'Niet één, maar twee coronavirussen actief'
Citaat:
Zal er eerstdaags een toename zijn? |
Ik denk dat wij sowieso al die stoute variant hebben gehad. De Chinezen misschien nog niet.
|
Citaat:
Is dit ook onderzocht of zijn hier weer wetenschappers bezig met er een slag naar te slaan om toch maar op tv te komen? De aangehaalde landen zitten nochtans net als wij met een R<0, zo straf blijkt dat virus dan toch nog niet te zijn. |
That's evolution, baby.
|
Evolutie, inderdaad. Covid-19 blijkt een virus te zijn, wie had dat verwacht.
Nu het virus eindelijk wat door de bevolking kan razen kan het eindelijk evolueren naar een meer besmettelijk maar minder doodmakende variant, de media probeert ons weeral bang te maken maar dit is dus een goeie zaak, met dank aan de ongehoorzame jongeren. |
Citaat:
Een virus probeert dus te muteren naar een virus dat beter overdraagbaar is en minder gevoelig voor de drager. |
Citaat:
Ik begin positief te worden, eindelijk eindelijk maken we nu door wat maanden geleden zou moeten gebeurd zijn. Na de zomer komt er dan geen 2de golf en als de politiekers wat hun verstand gebruiken ook geen maatregelen meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Het is de D614G variant die reeds lang besproken was. Het was niet duidelijk of die gewoon de "Europese opa" was van corona, of ook daadwerkelijk besmettelijker maar er zijn artikels die experimenten aangeven dat die inderdaad veel besmettelijker is. Beeld van de site nextstrain als je op de mutatie D614G klikt. |
Citaat:
Dat kan natuurlijk ook zijn omdat het nu door de jonge bevolking gaat die er sowieso minder ziek van wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan best terug serieus opflakkeren. Hopelijk vergis ik mij. |
Citaat:
Ik heb nog nergens gelezen dat ze testen afnemen die de variant van het virus aangeeft. |
Citaat:
https://nextstrain.org/ncov/global?c=gt-S_614&m=div De testen gebeuren op stukjes van het genetisch materiaal waar geen mutaties hebben plaatsgevonden. Dit is een interessante lectuur: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/art...s-21-03004.pdf Daar is ook iets leuks bij: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal COVID-19 in een nog gevaarlijker virus muteren? Citaat:
Het blijft opletten geblazen ondanks er velen zijn die denken dat het gevaar geweken is maar dat is niet zo, integendeel. :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be