![]() |
Vrouwen met Aambeien
Dit topic bevat mogelijks inhoud die voor sommigen aanstootgevend is!!!! Pontifex Vooral vrouwen hebben er last van. Soms zijn de aambeien zo groot als een ananas. https://www.darmgezondheid.nl/darmkl...ngen/aambeien/ Oorzaken: Langdurig persen ==> zwangerschap Veel in gehurkte houding zitten ==> veel pijpen Te hard persen door te harde ontlasting ==> vegetarisch wijveneten Verslapping van weefsel rondom anus, bij ouderen of bij zwangere vrouwen ==> spreekt voor zich |
Meer vezels eten en minder frisdrank zuipen, helpt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rofl:
|
Ik lust graag aardbeien.
|
Citaat:
Doen ze dat bij u ook in Smolensk? |
Ik wist niet dat aambeien aanstootgevend kunnen zijn?
Ik weet wél dat je van anaal te veel stoten aambeien kan ontwikkelen. |
Ik denk dat een moderator op een gevoelig puntje is gepakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'k zei ooit, tijdens het stoeien, eens tegen een vriendin "nu ga je me een tijdje niet meer zien"
"Hoe komt het, ga je op reis" vroeg ze "Neeje, 'k ga je nu eens van vanachter pakken" zei ik.... even gieren.... Maar in 't juiste gat hé jongetjes. |
Citaat:
Nu opeens is het een probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
- Ja ja, in mijn kinderjaren heb ik nog een beetje Latijn geleerd. - Kunt u mij alstublieft vertellen wat het uitheems woord "topic" betekent? Bij voorbaat dank |
Citaat:
Verhaallijn of onderwerp. |
Citaat:
Alles moet nu PC zijn hé. |
Citaat:
Men kan in de toekomst zulke verwarring vermijden door deze twee gelijkaardige woorden door beter Nederlandstalige woorden te vervangen. Aambeien => Speen Aardeien => Aardbessen Het bestanddeel "-bei" werd aan het Vrankrijks "baie" ontleend. "Baie" is op zijn beurt uit het Latijnse woord "baca" gevolgd. Zowel "baie" als "baca" betekenen ook "bes". In het Waals ofte Romaans verdween in de vroege middeleeuwen de k-klank [c] tussen twee klinkers. Met Nederlandstalige groeten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be