![]() |
Een kebab? “Dat is dan 48 euro”
Een kebab? “Dat is dan 48 euro”
Citaat:
Gastronomische hoge bedragen die vervangen zijn door astronomisch hoge? |
hopelijk is de samoeraisaus dan toch inbegrepen
|
Ik vind dit raar.
Ik ben zowat 10 keer voor een korte tussendoor vakantie in Turkije geweest (de laatste maal al wel 11 jaar geleden), en dit bericht staat haaks op mijn (oude) ervaring daar. |
Citaat:
In Spanje wordt momenteel op sommige plaatsen 1 € covid-taks aangerekend. Vind ik nog redelijk. |
Citaat:
|
Komkomkom.....in de oude traditie zal er gemarchandeerd moeten worden.De verkoper zet hoog in,de kandidaat-koper zet laag in.......;-)
Langs de andere kant,de morons die NU in Turkije op reis zijn VERDIENEN het eigenlijk er ferm op gelapt te worden.....het lijkt me eigenlijk nog een redelijke belasting op domheid....:twisted: |
Citaat:
Volgens de rechtsen gaan de arme mensen dat allemaal betalen. |
Wie bij de Turken op verlof gaat kunnen ze nooit genoeg pluimen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of miste ik een regel ergens ten Internetvelde? :| |
Citaat:
|
Hier heb je ook al hamburgers van 18 of 20 € en meer.
|
Eigenlijk zou mijn conclusie moeten zijn: als ik nog eens in een apenland kom (en ik reken Spanje daar ook onder) zou ik veel strikter moeten zijn.
Vb. niet op een terras gaan zitten en bestellen. Maar eerst de kaart vragen. |
Citaat:
Wat schandalig is, maar ja, de realiteit ... |
Citaat:
En ze lokken u binnen met iets goedkoop maar rekenen dan 4 keer meer voor het drinken en wat brood die ze vanzelf op tafels zetten. Wel al een keertje bijna een mes in mijn lijf gehad toen die met een veel teveel overdreven rekening kwam en ik 100€ naar zijn kop smeet en dat hij het kon bekijken. Maar ik had ook een mes in mijn tas hoor. En geen kleintje. |
Citaat:
Turkije is al altijd een goedkoop en gastvrij land geweest. Wat ze nu doen (?) is gewoon hun eigen ruiten ingooien. Ze hebben het toerisme nodig, en zo gaan ze ze alleen maar wegjagen. Raar is dan weer wel dat de all-in vakanties naar Turkije spotgoedkoop blijven. https://www.corendon.be/turkije/all-inclusive Maw, ik twijfel wel wat aan het artikeltje... |
Citaat:
|
nog 2 euros over voor de rennies
|
Citaat:
|
Citaat:
Los van de vervuilende, dure en ziekte verspreidende vliegtuigreizen Vlamingen, die op verlof gaan naar het Turkenland, zijn grote verraders. De Turken pogen op wansmakelijke wijze hun invloed in de verschillende Avondlandse landen steeds in grotere mate te doen gelden. De mensen zijn blijkbaar hier wel snel vergeetachtig geworden. Zijn jullie de uitstalling van Turkse vlaggen vergeten toen er in 2006 grote ruzie met de Koerden was? Zijn jullie de in grote getalen gezonden Turkse geestelijken vergeten? Zijn jullie de Turkse verkiezingen in ons land vergeten? ... Soms vraag ik me af: Zijn er meer Turken (en een hele rij andere volkeren) binnen of buiten hun land? Daarom heb ik in het begin van dit bericht de zinsnede "op verlof gaan naar het Turkenland" en niet "op verlof gaan bij de Turken". De Turken hebben trouwens het "Moors vlees" (kebab) hier al lang ingevoerd. Hoogachtend |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be