![]() |
Een correct interview
Den Tom:” De zon schijnt ….” 10 180 000 correcte belgen: :” fascist … sale boche … menteur … mestkever … racist … terrorist … gespuis … vandaal … xenofoob … leugenaar … sale flamand … autocraat …” Den Tom : “ Maar ik … “ Moderator: “Van Grieken, hou u aan de regels en laat de mensen uitspreken!” 10 180 000 correcte belgen: “ huichelaar … onderkruiper … rabout … hoerenzoon … addergebroed … wijventoeker … booswicht … slecht karakter … “ Den Tom : “ Maar ….” Moderator ; “ Van Grieken, als gij blijft de mensen onderbreken moeten wij dit interview afsluiten!” The End
|
Citaat:
Ik heb Tom VG op VTM gezien omdat dat opstond daarstraks en daar had hij best gelijk op héél wat vlakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Galerij: De schilderijen van Hitler |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft de Duisters wel terug op de kaart gezet na "la grande guerre" zaten die op hun tanden. Maar ijdeltuit als hij was dacht hij ook de wereld te kunnen veroveren, zo zijn er nog wel een paar. Dat voordeel heeft het VB, ze kunnen België "misschien" terug op de kaart zetten "voor de Belgen" maar de wereld veroveren zal er wel niet inzitten ..... |
Citaat:
Er werd natuurlijk quasi alleen gesproken over diagnose. Het vb stelt bijna altijd juiste diagnose. Maar hun voorstel tot behandeling van het probleem, is soms erger dan het probleem zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
± 10 miljoen die zich nog steeds laten vangen aan andere praatjes dus. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
± 10 miljoen die zich nog steeds laten vangen aan andere praatjes dus. :|[/quote]
'laten vangen' ? Geloof en geloven zijn rare dingen nietwaar; 't geen voor de ene absolute waarheid is, is voor den ander ... Objectief zijn is quasi onmogelijk voor mensen, de omgeving, de indoctrinatie en de scholing zijn moeilijk (volledig) opzij te schuiven ... zowel (bijna onmogelijk) voor links als voor rechts (maar voor deze laatsten véél gemakkelijker natuurlijk! :-D) |
Citaat:
Waarom "volgens u" veel gemakkelijker omdat we "realisten" zijn en niet in sprookjes geloven? |
Kan je dat quoten uit zijn gruwelroman, want ik herinner me zulke passages niet?[/quote]Alhoewel, tijdens het interbellum, de 'Jodenoverlast' met redelijke argumenten kan 'begrepen' worden (maar daar moet ge de intellectuele moed voor hebben om de talloze facetten van de geschiedenis te durven onderschrijven) is de nazi 'oplossing' nooit te verklaren, begrijpen of zelfs maar emotieloos te aanhoren voor iedereen die het beest zijn (de wet van de meedogenlooste) kan overstijgen. Maar uw opmerking bewijst inderdaad dat vandaag een aantal standbeelden van 'onze' moordenaars' met de nodige commentaar zouden moeten worden voorzien. 'Men' (lees --> correct belgië) had het lezen en bestuderen van 'Mein kampf' nooit mogen verbieden; 't had veel extreme adepten misschien enig gezond inzicht opgeleverd ?
|
Citaat:
Op uw commando ? |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, je hoeft niet te zwijgen. Je kan je éénzijdigheid niet genoeg etaleren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be