Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zou je dat geloofd hebben? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254139)

IJsboer 6 juli 2020 01:19

Zou je dat geloofd hebben?

Stel: in 2019 zei er iemand: volgend jaar breekt er een pandemie uit over de hele wereld en ook ons land zal in lockdown gaan: alle niet-essentiële bedrijven zullen sluiten, mensen die zullen permanent telewerken gedurende deze periode en je zal te voet of met de fiets kunnen gaan wandelen maar als je je verplaatst met de auto zonder geldige reden zal je beboet worden. Je zal niet meer bij je familie en vrienden op bezoek kunnen en we zullen elkaar via video spreken.

Zou je hem geloofd hebben?

maddox 6 juli 2020 01:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9379848)
Stel: in 2019 zei er iemand: volgend jaar breekt er een pandemie uit over de hele wereld en ook ons land zal in lockdown gaan: alle niet-essentiële bedrijven zullen sluiten, mensen die zullen permanent telewerken gedurende deze periode en je zal te voet of met de fiets kunnen gaan wandelen maar als je je verplaatst met de auto zonder geldige reden zal je beboet worden. Je zal niet meer bij je familie en vrienden op bezoek kunnen en we zullen elkaar via video spreken.

Zou je hem geloofd hebben?

Het is dan ook niet waar.

Tijdens de Lock-Down heb ik gewoon gedaan wat ik wou doen. Het enige ik bij me had was een geprint papier met een hoop semi legalees bureaucratees gezever dat een uitleg gaf waarom ik ergns wou zijn.

Maar kort door de bocht, als hypothese had ik graag verder geluld, maar het leek vorig jaar vrij onwaarschijnlijk dat men een pandemie van dit soort zo idioot-agressief zou proberen aan te pakken.

Jay-P. 6 juli 2020 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9379851)
Het is dan ook niet waar. Tijdens de Lock-Down heb ik gewoon gedaan wat ik wou doen. Het enige ik bij me had was een geprint papier met een hoop semi legalees bureaucratees gezever dat een uitleg gaf waarom ik ergns wou zijn. Maar kort door de bocht, als hypothese had ik graag verder geluld, maar het leek vorig jaar vrij onwaarschijnlijk dat men een pandemie van dit soort zo idioot-agressief zou proberen aan te pakken.

Bevestiging van de kwaliteit van hedendaags beleid was (eerlijkheidshalve) reeds zichtbaar. Het is echt geen oogopener dus.
"Scholieren bij voorbeeld, die lekker mochten spijbelen van hun huiselijke of nationale voogden..." waren ietskes meer dan een hint, ja?

De schoofzak 6 juli 2020 16:54

Ik zou hem niet geloofd hebben.
Maar mocht hij gezegd hebben dat er x procent kans was op het uitbreken van een opvolger van de vorige pandemietsen, dan misschien wel, als x wel klein genoeg was.

Dadeemelee 6 juli 2020 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9379851)
Het is dan ook niet waar.

Tijdens de Lock-Down heb ik gewoon gedaan wat ik wou doen. Het enige ik bij me had was een geprint papier met een hoop semi legalees bureaucratees gezever dat een uitleg gaf waarom ik ergns wou zijn.

Maar kort door de bocht, als hypothese had ik graag verder geluld, maar het leek vorig jaar vrij onwaarschijnlijk dat men een pandemie van dit soort zo idioot-agressief zou proberen aan te pakken.

Neen. Maar dan vooral omdat de vorige ‘pandemieën’ hier losse flodders waren. Deze is serieus.

DewareJakob 6 juli 2020 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9380374)
Neen. Maar dan vooral omdat de vorige ‘pandemieën’ hier losse flodders waren. Deze is serieus.

Nu schiet China met scherp dus?

Dadeemelee 6 juli 2020 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9380376)

Ge moogt gerust zijn!

DewareJakob 6 juli 2020 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9380379)
Ge moogt gerust zijn!

Iets wat ik eigenlijk niet ben...

Libro 6 juli 2020 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9380376)

Er zijn meldingen van builenpest in China-ik ben benieuwd wat dat gaat geven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be