Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Als ik erin kan maar vooral eruit kan dan koop ik hem/haar. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254143)

Hoomer 6 juli 2020 14:31

Als ik erin kan maar vooral eruit kan dan koop ik hem/haar.

De kogel is door de kerk, ik ga testen of ik in kan stappen maar vooral uit kan stappen zonder mij al te belachelijk te maken, lukt het dan koop ik nen Porsche Boxster
Bij goed weer ga ik cruisen met mijn madam.

Daar ik een redelijk horeca gezwel heb en niet meer zo lenig ben ga ik eerst proberen of ik er kan uitstappen zonder er op handen en voeten uit te moeten kruipen. (Ik heb Van Rossem ooit zo ongeveer uit zijne Ferrari zien kruipen).

quercus 6 juli 2020 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9380201)
De kogel is door de kerk, ik ga testen of ik in kan stappen maar vooral uit kan stappen zonder mij al te belachelijk te maken, lukt het dan koop ik nen Porsche Boxster

Daar ik een redelijk horeca gezwel heb en niet meer zo lenig ben ga ik eerst proberen of ik er kan uitstappen zonder er op handen en voeten uit te moeten kruipen. (Ik heb Van Rossem ooit zo ongeveer uit zijne Ferrari zien kruipen).

Hoe wordt de motor van dergelijk Boxter gekoeld? Was dat indertijd niet luchtgekoeld? Of is het ondertussen ook met koelvloeistof?

Dadeemelee 6 juli 2020 14:57

Citaat:

Weet je waarom Magnum altijd met een open Ferrari reed?

Skobelev 6 juli 2020 15:04

Citaat:

:thumbsup: zal wel een fijn autootje zijn. Tamuzzement !!;-)

Hoomer 6 juli 2020 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9380210)
Hoe wordt de motor van dergelijk Boxter gekoeld? Was dat indertijd niet luchtgekoeld? Of is het ondertussen ook met koelvloeistof?

Ik dacht een boxer motor centraal gelegen en watergekoeld, trouwens het zou de eerste watergekoelde Porsche zijn.
Let wel ik koop geen nieuwe ik zoek een 2.7 van na 2002, die hebben de schoonheidsfoutjes niet meer en zijn redelijk goedkoop voor 20 a 25 000€ heb je al de betere tweedehands met weinig km.

Met den deze zou ik al heel content zijn.

https://www.2dehands.be/a/auto-s/por...reviousPage=lr

Johan Daelemans 6 juli 2020 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9380222)

Die centrale motor maakt van deze wagen een genot om mee te rijden. Goede keuze dus.

Henri1 6 juli 2020 16:14

Citaat:

Hulp is onderweg !

Hoomer 6 juli 2020 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans (Bericht 9380288)
Die centrale motor maakt van deze wagen een genot om mee te rijden. Goede keuze dus.

:thumbsup: Ik denk het ook, en blijkbaar als investering kan het ook tellen . Porsche heeft de Boxter net zoals de 911 uitgeroepen tot klassieke Porsche, men verwacht dat ze nu heel snel in prijs zullen gaan stijgen.

Hoomer 6 juli 2020 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9380289)
Hulp is onderweg !

Zo erg is het nog niet, maar ik zal het in gedachte houden. ;-)

Johan Daelemans 6 juli 2020 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9380294)
:thumbsup: Ik denk het ook, en blijkbaar als investering kan het ook tellen . Porsche heeft de Boxter net zoals de 911 uitgeroepen tot klassieke Porsche, men verwacht dat ze nu heel snel in prijs zullen gaan stijgen.

Dit lezen.

https://www.carthrottle.com/post/8-t...e-718-boxster/

De 6 cilinder versies zijn uit productie. Vandaag zitten er in de Boxster en de Cayman 4 cilinder motoren. Zoals het in het artikel ook staat, het is het moment om een 'oude' Boxster
aan te schaffen.

De schoofzak 6 juli 2020 16:34

Ik vind een Porsche eigenlijk alleen maar mooi, als er een geile poes in zit.
Maar dat vind ik van de meeste wagens eigenlijk wel.

Eduard Khil 6 juli 2020 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9380210)

ik denk niet dat de nieuwe porschen nog luchtgekoeld zijn hoor.

Eduard Khil 6 juli 2020 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9380294)

oude porschen ja, niet wat ze nu uitbrengen. En al zeker de boxter niet.

Eduard Khil 6 juli 2020 16:38

Citaat:

Ik dacht een boxer motor centraal gelegen en watergekoeld, trouwens het zou de eerste watergekoelde Porsche zijn.

porsche brengt al watergekoelde auto's uit sinds mid 90ties

Zucht 6 juli 2020 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9380315)
Ik vind een Porsche eigenlijk alleen maar mooi, als er een geile poes in zit.
Maar dat vind ik van de meeste wagens eigenlijk wel.

Pas maar op met die geile poezen in een Porsche. :-o
https://youtu.be/p0kjGOOZZog?t=248

Libro 6 juli 2020 17:21

Citaat:

:thumbsup:

Libro 6 juli 2020 17:26

Citaat:

Let wel ik koop geen nieuwe ik zoek een 2.7 van na 2002, die hebben de schoonheidsfoutjes niet meer en zijn redelijk goedkoop voor 20 a 25 000€ heb je al de betere tweedehands met weinig km.

https://www.2dehands.be/a/auto-s/por...reviousPage=lr

De eerste watergekoelde Porsche was de 911 type 996.

Hoomer 6 juli 2020 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9380319)
porsche brengt al watergekoelde auto's uit sinds mid 90ties

Wel ja de 996 in 1996 samen met de Boxter. waren de eerste watergekoelde Porsches.

Hoomer 6 juli 2020 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9380347)
De eerste watergekoelde Porsche was de 911 type 996.

Juist ja en bekijk even de enorme gelijkenis met de toenmalige Boxter. ;-)

Dadeemelee 6 juli 2020 17:37

In die prijsklasse zou ik de Alfa Romeo 4C kopen...

Moesten ze hem nog maken. :-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be