![]() |
Zaterdag mondmaskerplicht
https://www.gva.be/cnt/dmf20200709_9...Bcck80gg5m0Q2c
Citaat:
+ Ik vind het positief dat mondmaskers verplicht worden - Ik vind het heel dom dat mensen 24 uur de tijd krijgen, beloofd morgen een overrompeling te worden om mondmaskers te kopen waar de winkels en apothekers zich zelfs niet op konden voorbereiden, men had het beter vorige week beslist en de mensen 8 dagen de tijd gegeven voor deze aankoop. |
Eindelijk :cheer: :cheer:
|
Citaat:
|
Vlaamse heren
Zijn jullie nu gelukkig? Deze verplichting dient onmiddellijk opgegeven te worden. De muilbandsteuners dienen het land te verlaten en hun bezittingen worden landseigendom. Ik moet niet gestraft worden voor jullie gepruts. Jullie helpen alles om zeep. :boo::fist: met muilbandwerende houding |
It feels so good..... eindelijk stress-vrij naar de winkel! :BIG:
#SooooHappy! |
Vlaamse heren
Vergeet niet de woorden: Zij zullen hem niet temmen de fiere Vlaamse leeuw! Die oosterse rommel is niet welkom in Vlaanderen. Muilbanden eruit! met muilbandwerende groet |
Veilig, veiliger, bol.com
|
Allemaal naar Nederland
Veel gezelliger, vriendelijker en goedkoper ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geachte heren
Noord-Nederlanders zijn zeer welkom in Vlaanderen indien ze de muilband afkeuren. Spleetogen met hun rommel daarentegen... De verraders onder onze beleidsmannen mogen wat mijn betreft met muilbanden volgepropt worden. Met muilbandafkeurende groeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu nog verplichte tre checks.... & last but not least: massaal TESTEN (+ contact tracing)!
|
Gewoon een symbolische maatregel van de regering :"kijk, we doen iets".
En de lemmingen zijn weer tevreden. |
Ja mannekes het is dat of een tweede lockdown......
#watzalhetzijn? :-):-);-) |
Citaat:
Graag een bron waaruit blijkt dat winkels, musea, enz ... een belangrijke besmettingshaard zijn. Dat zal heel lang wachten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Welke partij durft tegen al die zever in te gaan? Die zal mijn stem krijgen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be