![]() |
Af te raden huisdieren.
De walvishaai.
Eet voornamelijk garnalen enzo. Tot 20kg per dag. Aan €15 a 20 per kilo vreet zo'n beest dus met gemak een dikke €300 per dag op. Niet doen dus. |
Honden.
Schijten de straten onder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ne maat had lang geleden een klein soort alligator op zijn afgesloten koertje, 't beest kreeg alle dagen steak te vreten.
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Hondenkak op het voetpad daarentegen is echt verschrikkelijk. En bij paarden is het nog erger. Hoe komt het in hemelsnaam dat hondeneigenaars (in theorie) de stront van hun beest moeten oprapen terwijl paarden heel het fietspad mogen volschijten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoewel garnaalvissers verplicht zijn walvishaaien, die per ongeluk in hun netten zijn verzeild, ongedeerd terug los te laten, is het een publiek geheim dat ze ze eerst doodknuppelen vooraleer ze ze terug in het zilte nat gooien. |
Citaat:
Bij mij komt die van de buren s' nacht altijd tegen de tafelpoten van mijn (teakhouten, waar waarschijnlijk hectares regenwoud voor zijn gekapt) terrastafel zeiken. Niks milieubewust eh, die rotbeesten. |
Citaat:
|
Meer dan 1 vrouw.
|
|
![]() |
Blauwe Vinvis.
Vind maar ne keer een passend aquarium he. :? |
Citaat:
|
katten zijn de max. Mijn kat klom altijd over den draad om te gaan schijten in de pelouze van de buren. Eigen tuin proper houden hé. Ik stond altijd met veel plezier te kijken als hij dat aan het doen was.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be