Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Slachtoffers allochtone groepsverkrachtingen worden jonger en jonger (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25423)

De Zuiveraar 3 december 2004 18:48

Slachtoffers allochtone groepsverkrachtingen worden jonger en jonger

Veertienjarige wegloopster werd verkracht

BRUSSEL - De Brusselse onderzoeksrechter Michel Claise heeft [size=4]twee Marokkanen[/size] aangehouden voor de verkrachting van een veertienjarig meisje dat van huis was weggelopen in Brussel.

[size=4]Taoufik (26) en Norsedet (32)[/size] worden ervan verdacht een meisje dat een tweetal maanden geleden verdwenen was, te hebben verkracht. Het meisje dook veertien dagen geleden terug op. Ze zei dat men haar had opgesloten en verkracht.

Momenteel is er in dit dossier sprake van één slachtoffer, meldt het parket nog. Mogelijk zouden de daders nog meer slachtoffers hebben gemaakt.

Waar gaat het heen in dit land ?
Onze kinderen op weg naar school en komen dat volk tegen ...

De schoofzak 3 december 2004 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
...
Waar gaat het heen in dit land ?
...

Ja waar gaat het heen in dit land?
Dit gebeurt nergens in het buitenland !!

Ben jij nu echt zo wereldvreemd?

ps: bij zware verkrachtingszaken (dus niet verliefde jongen van 16 neukt met instemming zijn 15-jarig liefje ...) ben ik voor verplichte kastratie. Geen effekt? Vraag het aan eenderwelke landbouwer.

rroloff 3 december 2004 19:45

Vandaag op www.nrc.nl twee artikelen hierover: in Nederland hetzelfde liedje.

nadine 3 december 2004 19:48

Waarom niet gelijke rechten en plichten?
als zij mogen verkrachten ....
als wij niet aan hun vrouwen mogen komen, onder de boerka of onder het afwasdoek...

thornberrys 3 december 2004 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
[size=4]twee Marokkanen[/size]

[size=4]Taoufik (26) en Norsedet (32)[/size] ...

Vraag me af,wat voor soort van genen hebben die gasten toch ????

PollyCorrect 3 december 2004 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nadine
als wij niet aan hun vrouwen mogen komen, onder de boerka of onder het afwasdoek...

wij, nadine?! :) Dat had ik niet achter jou gezocht!

maar kijk, hun logica is: die westerse vrouwen zijn hoeren.
daarom mogen ze dat doen, van allah.

zij daarentegen zijn niet bepaald aantrekkelijk met hun geschoren zijkanten aan hun kop, hun veel te kleine jeansjes en hun leren jack met schapevacht om de kraag - ofwel in donkerblauwe of witte glimmende adidastraining...

en ja, in de late avond zie je ze soms lopen door bepaalde wijken van Brussel, met van die honden, bull-beesten, bloedhonden, gevaarlijk gemaakte vechtinstincten.

De schoofzak 3 december 2004 23:59

Citaat:

Zeer Vlaams, zeer beschaafd ... argumenten vaak gebruikt in tweede kleuterklaske

Guyce Palyas 4 december 2004 01:51

Citaat:

Wat bedoel je juist Nadine, dat je best zelf ook wel eens aan "hun" vrouwen zou willen komen?8O

Bobke 4 december 2004 02:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guyce Palyas
Wat bedoel je juist Nadine, dat je best zelf ook wel eens aan "hun" vrouwen zou willen komen?8O

Waarom niet ?
Als die vrouwen het ermee eens zijn.
Dat lijkt mij een uitstekende manier om de culturen dichter bij elkaar te brengen. :lol:

DrHumorisCausa 4 december 2004 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Waarom niet ?
Als die vrouwen het ermee eens zijn.
Dat lijkt mij een uitstekende manier om de culturen dichter bij elkaar te brengen. :lol:

Maar natuurlijk, daar hebben we nog niet aan gedacht. Misschien een idee voor een volgende affichecampagne van Groen!:'Wees verdraagzaam, open en multicultureel: neuk eens een moslima!" Mij niet gelaten hoor, als ze niet te lelijk is, ferm tetten en een fraai geprofileerd kontje heeft...

nadine 6 december 2004 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guyce Palyas

Misschien een proberen, zo op de Turnhoutsebaan. Je weet niet wat je mist :lol:

illwill 6 december 2004 12:36

Wat de meeste mensen niet weten is dat de Engelen lach dus wel degelijk meer is dan een fabeltje! Waarom dit geheim word gehouden is mij een raadsel.

Raf 6 december 2004 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Wat de meeste mensen niet weten is dat de Engelen lach dus wel degelijk meer is dan een fabeltje! Waarom dit geheim word gehouden is mij een raadsel.

:rofl:

maddox 6 december 2004 15:27

Illwill, de engelen glimlach is een Urban legend, ergens zit er een kern van waarheid in, maar het is helemaal niet veel voorkomend.

Als je effe nadenkt zouden er anders veel meer dode meisjes teruggevonden worden.

Je kan er niet vanuit gaan dat een stel idioten die met plezier bereid zijn een vrouw te verminken en te verkrachten ervoor terug zouden schrikken ze te doden na gebruik. Geen getuigen is veel simpeler dan een verminkt meisje dat zowiezo een verklaring moet afleggen bij de politie.
Trouwens, als er een meisje met zulke verminking bij een dokter komt is er binnen de kortste keren een mediatoeloop en waanzinnige schreeuw voor wraak dat er een nieuwe witte woede zou ontstaan.
En da's iets waar de politiek geen moeite voor moet doen om er gebruik van te maken. De vorige keer hebben ze er een octopus akkoord van gemaakt, een manier om een hele hoop geld te verspreiden onder vriendjes.

illwill 6 december 2004 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Illwill, de engelen glimlach is een Urban legend, ergens zit er een kern van waarheid in, maar het is helemaal niet veel voorkomend.

Als je effe nadenkt zouden er anders veel meer dode meisjes teruggevonden worden.

Je kan er niet vanuit gaan dat een stel idioten die met plezier bereid zijn een vrouw te verminken en te verkrachten ervoor terug zouden schrikken ze te doden na gebruik. Geen getuigen is veel simpeler dan een verminkt meisje dat zowiezo een verklaring moet afleggen bij de politie.
Trouwens, als er een meisje met zulke verminking bij een dokter komt is er binnen de kortste keren een mediatoeloop en waanzinnige schreeuw voor wraak dat er een nieuwe witte woede zou ontstaan.
En da's iets waar de politiek geen moeite voor moet doen om er gebruik van te maken. De vorige keer hebben ze er een octopus akkoord van gemaakt, een manier om een hele hoop geld te verspreiden onder vriendjes.

Heb ik ergens gezegt dat het veel voorkomend is?

Feit is dat een vriendin van mij een klasgenoot heeft in Brussel die sinds kort dus met 2 grote littekens op haar gezicht rondloopt. Het meisje heeft ook inderdaad getuigenissen afgelegd bij de politie, natuurlijk wat dacht je? Feit is ook dat men nog steeds de daders niet heeft kunnen pakken. En wees maar zeker dat dit meisje samen met haar klasgenoten niet meer gerust over straat kunnen lopen. Ik vond het trouwens al heel erg moedig dat ze nog gewoon buiten kwam en bij ons op de bus zat. Niet dat ze het er echt graag over wil hebben maar...
Waar is de media dan? Ik heb ze nog niet gezien. Feit is ook, dat dit meisje niet echt zin heeft om haar verhaal op tv te doen. Misschien na een bepaalde tijd wel. Zeg jij het maar waarom de media er nog niets over heeft gezegt? Ik weet het niet. Feit is dat ik het nu met mijn eigen ogen heb gezien en dat dit fabeltje volgens sommige dus geen fabeltje is.

skorzeny 6 december 2004 19:05

wat dit land nodig heeft is een...speciale politie, n kuisploeg als het ware...die de straten kuist, die de hier-niet-thuishorenden genadeloos opspoort en ...

de strijd voor het behoud van het avondland zal genadeloos zijn!

DrHumorisCausa 6 december 2004 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny
wat dit land nodig heeft is een...speciale politie, n kuisploeg als het ware...die de straten kuist, die de hier-niet-thuishorenden genadeloos opspoort en ...

Indeed, indeed, my dear fellow.
Bloed, ledematen en hersenen zullen in het rond vliegen en spatten dat het een lieve lust is; en er zal veel geween en tandengeknars zijn.
En ook het apocalyptisch gekreun zal niet van de lucht zijn.
En vurige paarden zullen de lucht doorklieven;
En de aarde zal openscheuren en de Ongelukkigen verzwelgen...

Hrafnar 6 december 2004 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny

U bedoelt een politie-eenheid naar welbekend en beproefd Zuid-Amerikaansch model?

Mitgard 6 december 2004 20:07

castratie lijkt me een zeer geschikte straf.
ideaal voor sujetten uit zo'n macho mannelijke-trots-cultuur.

maddox 6 december 2004 20:38

Lijkt me niet Mitgard, dan gaan ze alleen maar extremer doen om hun mannelijkheid te bewijzen. Castratie valt niet op met kleren aan.
Wil je ze echt straffen, bouw ze om tot vrouw.

Illwill, toch blijft de engelenlach wel een urban legend. Een verhaal gebaseerd op feiten, maar sterk overtrokken. Ook is het telkens een familielid of kennis die het meegemaakt heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be