![]() |
U bent geloot als senator
Ecolo wil senaat vervangen door assemblée van gelote burgers.
Stel u bent uitgeloot. Welke 3 wetsvoorstellen zou u indienen ? Uit de losse pols: 1. Alle senatoren van dit jaar krijgen een netto loonsverhoging van 20.000 € per maand. 2. Alle wetsvoorstellen en rapporten van de senaat moeten in rijmvorm opgesteld worden. 3. Een sale-and-leaseback van de Belgische staat Via publiek opbod, zoals dat gaat Op een site als e-bay, en al die baat is voor de pensioenen van de boomers, jawaat. |
De Senaat geeft ook boeken uit. Ik zou ijveren voor de publicatie van een boek over Congo na de dekolonisatie.
|
Citaat:
|
Eerlijke verdeling van de schaarse overheidsmiddelen!
Een deel onder mijn linkerarm,een deel onder mijn rechterarm. |
Overal waar Mambo ooit naartoe moet met de auto, wil ik een LEZ invoeren. :lol:
|
Een verbod op bakfietsen.
|
Citaat:
|
meer groen en open ruimte creeeren door alle sociale woningen af te breken
|
Alle VB'ers die willen mogen moslims ronselen en ze over de grens gaan zetten.
Alle pvda'ers mogen 1%'ers hun goederen nationaliseren en de sujetten ook over de grens gaan zetten. We vertellen er niet bij dat allen daarna ook niet meer binnen mogen. De genationaliseerde goederen worden verdeeld onder de senatoren. |
-Iedereen die hier nog geen 5 generaties woont gaat terug naar land van herkomst.
-Wielerterroristen rijden en wielerwedstrijden gebeuren vanaf nu op een gesloten circuit, bij voorkeur Francorchamps -Het ambtenarenleger wordt met 80% verminderd door ondermeer de nationale en EU verkozenen, met gans hun professionele aanhang, te schrappen. |
- Privacywetten verstrengen & toepassen > Knuppel achter tralies.
- Herfederaliseren van milieu, mobiliteit, buitenlandse handel, gezondheidszorg. - Alle drugs uit de strafwet. |
Citaat:
|
De uitlaat van de auto naar binnen richten ipv naar buiten.
Lenen mag enkel nog voor nieuwbouw en lintbebouwing afbreken. Biolandbouwbedrijven en zonnepanelenwoestijnen naar bos omzetten, nieuwe kerncentrales bouwen. |
1. De senatoren krijgen geen salaris meer. Ze krijgen een vaste onkostenvergoeding van 500 € per maand plus een loon van 100 € per (bewezen) bijgewoonde zitting. Hun pensioen wordt gelijkgesteld aan dat van een gemeentearbeider (die heeft er harder voor gewerkt.)
2. Alle ministers, staatssecretarissen en soortgelijken moeten vanaf volgende maand 25 % van hun inkomen inleveren. 3. Iedere sluikstorter krijgt een boete van 2000 €. |
Citaat:
|
Citaat:
Sociale woningen moeten er zijn maar wel alleen voor de autochtone bevolking, mensen die het niet al te breed hebben. Grenzen potdicht, grenscontroles zwaar opvoeren, wat van buiten de EU komt aangelopen of aangevaren gelijk terug huiswaarts sturen. Géén jobs meer geven in de zin van: niet meer de kans geven om verder te infiltreren. Autochtone bevolking terug meer voordelen geven. Géén geld meer voor illegalen, asielzoekers, sans papiers (terug buitenzetten daar zij voor overlast zorgen stakingen en dergelijke om hun 'gelijk' (ver gezocht dat gelijk) maar met proberen af te dwingen) wel gelden vrijmaken voor nieuwe scholen/ziekenhuizen/rusthuizen. (jobs/jobs/jobs wie riep dat ook alweer? Ah die zit in de EU zeker???) Ach, zo kan ik nog wel even doorgaan, want het is echt wel een ellenlange lijst ... Naar alle waarschijnlijkheid zal het voor sommigen te ver gezocht zijn ook daarmee dat ik mijn lijstje wat ingekort heb. :twisted: p.s. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Straks haal ik nog een prijs: die van beeldenstormer?? :| |
Citaat:
|
1. Herbekijken vervroegde vrijlating.
2. Ontmantelen openbare omroep. 3. Privatiseren Infrabel en NMBS |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be