![]() |
Nieuwe coalitie, minderheidsregering of verkiezingen?
De bestaande poll van 23 mei 2020 hieromtrent bevatte te weinig keuzemogelijkheden. Wel blijft de vaststelling in het eerste bericht geldig.
Bovendien blijkt de PS nu toch een serieuze opening naar de N-VA gemaakt te hebben. Het verschil is, dat ik hier ‘Arizona’ aan heb toegevoegd. Zo ook ‘minderheidskabinet met gedoogsteun’. |
Hoop doet leven.
Eindelijk wordt de droom van Bruno en pandareus waar: een regering met een separatistische partij, de enige mogelijkheid die rest om het einde van het Belzieke vvorstendom te voorkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Terloops. Ik wil nog meemaken dat de zoveelste poging om een regering op poten te krijgen lukt. De kans op Vivaldi schat ik nog altijd hoger in dan een regering waarvan de voornaamste bedoeling is: het einde van het Belzieke vvorstendom proberen te te voorkomen. Mij leg je niet in de luren. |
Ik gok nog altijd op verder zetten van deze regering. Er is op dit moment geen enkele politicus in staat om over zijn eigen schaduw te stappen en maw een risico te nemen. We zitten met de zwakste lichting van politici sinds decennia, ze kunnen het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Getuige: de ENORME staatsschuld. Vroeger kon men het één en ander afkopen. Nu gaat dat niet meer, de beurs is meer dan leeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar komt toch die rechtse haat vandaan ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wilmès II tot in 2024
:cheer: Rien ne va plus :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be