![]() |
Vooral vreemde bevolkingsgroepen zijn oorzaak corona stijging
Turken, Marokkanen en Joden. Daarnaast ook twintigers en blijkbaar ook de groep 80-90 jarigen.
Dit werd gewoon benoemd door Van Damme. Iets wat enkele jaren geleden nog ondenkbaar geweest zou zijn wegens politiek niet correct en / of stigmatiserend. |
Ik had al eens op de vrt site gelezen dat die 80-90 jarigen in het rusthuis er een orgie van maken. Voor de camera houden ze elkaars hand vast maar wanneer de camera verdwijnt vette knipoog ... :lol:
|
Citaat:
Dit is te vooringenomen. Daar doe ik niet aan mee. |
Als dat zo is, dan is dat zo.
Daar is niets racistisch aan. |
Joden verwonderen me wel maar de rest lijkt me logisch.
De hardnekkigste besmetting is via uitwerpselen en dan zijn WZC een vaste klant, erg moeilijk te vermijden aldaar, en moslims die berucht zijn voor hun slechte handhygiëne. Ze gebruiken geen WC-papier en wassen niet steeds hun handen met goeie zeep. Ze wonen ook vlugger met meerdere generaties samen en grotere gezinnen, dat zal ze ook wel vatbaarder maken. Dat het opeens benoemd mag worden is een goeie zaak, wetenschap mag niet politiek correct zijn. |
Citaat:
Ze mogen terug naar België komen als Belg. Voor de rest van het gepeupel geldt dan een verbod om naar Turkije te gaan. |
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200712_...in-quarantaine
Door de coronapandemie mogen Belgen deze zomer Turkije nog niet in, maar Belgen die ook de Turkse nationaliteit hebben zijn er wel welkom. “Zij worden in Turkije toegelaten dankzij hun Turkse paspoort. Als ze terugkeren doen ze dat met hun Belgische paspoort en worden ze als Belgen gezien”, licht Arnaud Gaspart van Buitenlandse Zaken toe. |
Citaat:
|
Citaat:
Als dit niet kan, kan ze de naar Belgische onderdanen getransformeerde onderdanen verbieden om terug naar België te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij veel Marokkaanse gezinnen is minder controle op wat zonen en mannen doen buiten de deur, dan breng je ook veel sneller een besmetting mee naar huis. Dus die vaststelling dat vooral bepaalde groepen kwetsbaar zijn is belangrijk, de communicatie moet dan gerichter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijt gij dan geen fan van Erdogan ? Is dat niet een goede vriend van het VB ? En trouwens dat het iets uitmaakt of niet heeft geen belang . Ze hebben de officiële documenten ....en die zijn evenveel waard als die van U. |
Citaat:
|
We zouden de grens "naar" en "van" Turkije ook kunnen sluiten. Al mag voor mij "naar" gerust open blijven.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be