![]() |
Magnette springt in de dans en redt drie koningen
Magnette springt in de dans en redt drie koningen
Drie koningen, drie koningen geef mij een nieuwe hoed mijn oude is versleten? Of zou het de één of andere stoelendans zijn? :roll: |
Citaat:
|
Oud nieuws.
Wat of wie Magnette redt valt af te wachten.Wat Magnette himself probeert te redden is geld, geld en nog méér geld. Geld dat er niet is behalve tekort. |
Citaat:
We willen praten met de N-VA. We willen niet praten met de N-VA. We willen praten met de N-VA. We willen niet praten met de N-VA. We willen praten met de N-VA. We willen niet praten met de N-VA. We willen praten met de N-VA. We willen niet praten met de N-VA. En nu zegt men ons, juicht Vlaming, Magnette wil praten met de N-VA... |
Magnette heeft al meer dan alleen gepraat met de N-VA maar hij trok zijn keutel weer in. Als hij denkt dat hij deze keer een betere deal in de wacht kan slepen met praten alleen zal hij van een koude kermis thuiskomen.
|
Citaat:
|
PS mag aanschuiven, maar pas nadat nota mét zes klaar is: dit weekend wordt weer eentje ‘van de waarheid’.
Ik hoop dat men in het politieke landschap uiteindelijk eens wil begrijpen dat ze de smoelen trekkende man van de foto op non-actief moeten zetten want dat is een gevaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch niet in de slaapkamer??? :? |
Citaat:
Liever een regering die orde op zaken stelt. |
Citaat:
Belgie is al jaren failliet, ben benieuwd naar de mirakel oplossingen. |
Citaat:
Maar 'hoop' doet leven zeg maar. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met een soort Arizona + PS: al die ego's: dat is gedoemd om te mislukken ! :-P:roll::-P |
Citaat:
|
Citaat:
Het moeras alleen blijft over. :-P |
Wat een zielig spektakel,graag nieuwe verkiezingen aub.
|
Citaat:
|
We hebben een regering nodig die open en eerlijk is over de vraag wie alle actuele staatsleningen gaat terugbetalen.
Zoveel als mogelijk wijzelf? Zoveel als mogelijk onze kinderen? Zoveel als mogelijk onze kleinkinderen? Europa zwijgt nu wel. Maar binnen drie vier jaar, worden we op een rijtje gezet: Nederland 20 miljard te kort, b. 60 miljard te kort, Fr .. D .. It. .. Sp .. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be