![]() |
Van Ranst heeft politiebescherming nodig.
Ik vind dat raar.
Als (als) de flikken "iets" weten, dan moeten ze toch ook weten wie de crimineel (enkelvoud of meervoud) is. titel: Marc Van Ranst krijgt politiebescherming na dreiging uit extreemrechtse hoek link: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...6e3ca692d12d59 Citaat:
|
Citaat:
|
Bovendien, waarom denkt van ranst eigenlijk dat het zijn taak is om mij en mijn gezin te beschermen? als volgroeid collectivist meent hij zeker dat ik daar zelf te dom voor ben, en dat enkel "de staat" in staat is (no pun intended) ons te beschermen tegen alles onheil des werelds...
|
Citaat:
Vergelijkbaar met Somers die in het parlement zei dat de dader van de brandstichting in Bilzen rechts is. Hij kent dus de dader(s) want anders kan hij niet weten dat die rechts is/zijn. Wat belet hen de namen door te geven aan de politie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mee met zijn tijd :-D sorry voor mijn naïviteit... |
Citaat:
|
Citaat:
Bij ons is Hans van Themse een nog beklagenswaardiger geval ( Aan zijn schoolkameraden had Van Themsche immers op de dag voorafgaand aan de moorden meegedeeld dat hij een geweer wilde kopen, een twintigtal 'makakken' afschieten en vervolgens 'eervol' sterven in een vuurgevecht met de politie.) Hier nog meer een laag zelfbeeld en een "heroïsche" daad om te "tonen". Sommige idioten zijn niet usefull. Wat mij - tot zelfs in dit forum - opvalt hoe vooral nationalistisch rechts agressief woordgebruik hanteert. Takkewijf voor een eerste minister is nog maar een kleinigheid. Bij extreem links ken ik degelijk taalgebruik niet. |
Citaat:
En wat Breivik en Van Themsche in deze draad komen doen ? |
Het zou niet slecht zijn dat Marc Van Ranst niet meer zelf zijn sociale media beheert. Een digitale detox en therapeutische sessies om van 30 jarige obsessie met wat hij extreemrechts noemt is aangewezen.
Die gast heeft meer nood aan bescherming tegen zichzelf dan politiebescherming tegen wat hij opzoekt in de beerput van onze sociale media. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
second verb [ T ] uk /?sek.?nd/ us /?sek.?nd/ to make a formal statement of support for a suggestion made by someone else during a meeting so that there can be a discussion or vote: The motion was proposed by the club's chairwoman and seconded by the secretary. "I could use a drink." "I'll second that (= I agree with you)!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be