![]() |
Thailand gespaard van virus
|
Een hoge UV-straling zorgt er voor dat het virus zich moeilijker verspreid,zodra het zomer werd waren er hier ook een pak minder besmettingen.Bovendien heeft Thailand een klimaat met zeer hoge vochtigheidsgraad,doordat de lucht er zo verzadigd is van vocht kunnen microdruppeltjes speeksel zich veel moeilijker verspreiden.In Vaanderen loopt iedereen in de winter wel eens rond met een verkoudheid,in Thailand (bijna) niemand.Dit heeft niks met een andere aanpak te maken.En wacht nog maar eens een maand of 3,dan zul je hier een tweede golf zien die erger is dan de eerste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik hier bij de Thai ga eten ben ik ook gegarandeerd 5 dagen virus-vrij. Als die van ons iets Thais maakt zelf 10 dagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Trumpiaanse logica : als je weinig test heb je ook goeie cijfers... Een apenland dus. |
En toch geloof ik dat het weer er mee te maken heeft,in Afrika zijn er ook bijna geen besmettingen.
|
Citaat:
En ja in hartje Afrika .....gebeuren daar testen ? Mensen sterven er zoals ze er al eeuwen sterven...in de hoek van hun hut of krot.....Er is daar meestal geen dokter te bekennen in de verste omtrek. Neem nu Cambodja.....dat lijkt ook mee te vallen kwa besmettingen ....Ik ben daar al meer als één keer geweest. Ik denk dat in de hoofdstad Pnom Penn 1 hospitaaltje is hoop en al 2 artsen. Niemand wordt daar getest. Welke diagnose wordt daar gesteld als daar in het binnenland iemand doodgaat ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoorde zelfs van besmettingen in het Amazonegebied. Florida is ook warm en tropisch net als de kuststreek in Ecuador. Indië telt ook veel besmettingen......en daar is het wel heel warm en vochtig dus t'ja:roll: |
Misschien toch deels genetisch?
|
Bembems genen zijn dus van sterk allooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is de reden:
https://www.thailandguru.com/thailan...sales-tax.html De btw in Thailand is 7% Dat is hetzelfde als de btw hier in horeca. De klanten van horeca zijn gespaard van virus, Thailand ook. |
Citaat:
Het laatste wat ik gehoord heb was 500.000 besmettingen in Afrika, en dat is al even geleden. Ondertussen zijn het aantal besmettingen in Afrika flink toegenomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be