![]() |
Ministers die door de ramen kruipen: ziehier het niveau van zij die ons regeren
Het moet wel treffen, Ardenneesje loopt normaalgezien nooit in die buurt, maar rond 17u30 zie ik de ministers Somers en Crevits gehaast langs de Kantersteen wandelen, en wat verneem ik anderhalf uur later in het nieuws...
Citaat:
|
Ik zie het al voor me: Somers met zijn vette pens...
|
Citaat:
|
Had Hilde een broek aan of een rokske?
|
What the hell... Ik dacht dat ik ergens had misklikt, en in dat nieuwe 'fake news' subforum was terechtgekomen en schtoemelings. 8O
|
Dit is toch allemaal wel van een andere orde hoor 8O
We wisten al dat in Rusland mensen in de problemen soms de gebouwen verlaten via de vensters,maar deze gewoonte lijkt in een "soft" versie naar hier door te sijpelen.... |
Citaat:
|
Dit moet overnieuw...
We moeten de ganse Vlaamse regering,in blok,en dwars door een muur van journalisten heen,de gebouwen zien verlaten....DOOR DE DEUR ....als een uiting van kracht Jan jongen,begin er maar aan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Was er niet een zekere Johan Van Hecke, uit dezelfde politieke stal, die het haar heeft voorgedaan? Niets nieuws onder de zon , dus. 8-) https://www.nieuwsblad.be/cnt/gr927d18m |
Het was een schuifraam.
Ik ga ook veel langs een schuifraam naar buiten. En dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Crevits en Somers kruipen uit een Belgenlands/Vloms venster? ... Staat ge nog stom misschien van mijn onderschrift hier ?? |
Citaat:
op het VRT-journaal toonden ze deze ramen die toch een meter boven de grond zijn, als plek van het "gebeuren" (weliswaar met open luikjes) ![]() |
Citaat:
|
Wir schaffen dass. Het enige dat Vlaanderen en België nog lijken te kunnen is ocmw spelen voor de wereld.
|
Citaat:
Heel veel problemen, waarmee wij nu kampen, zijn toe te wijzen aan minder dan 20 % van onze inwoners. Volgens Pareto zorgen 20% van de oorzaken voor 80% van de gevolgen. Awel, zelfs hier kan dat kloppen. |
Cvp, (christelijke) na een toren poepster nu ook een raampoepster neem daarbij nog Leterme die ene van een tuincentrum poepte kunt ge alleen maar zeggen dat ze hun geloof volgen, "ga en vermenigvuldigd u" ????
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be