![]() |
Op 3 minuten na......... (het zelfde tijdstip! xD) :rofl:
![]() Ra ra wat ziet men? 12/02/2020....... 19:22 ...... 03/06/2020........ 19:25 :silly::clapping::painting: :painting: :shocked!: :rofl: 3 minutes!! (Had er eerst niet bij stilgestaan maar valt op.... omg lol, gewoonte-freak ocd?? o_0 LOL) Either way funny -zeker gezien ik 2 art. hetzelfde kocht -> 2kg uien & geperste kop haha (:rofl:) al zeg ik het zelf :rofl: |
Citaat:
|
Holy shit. Je gaat dat toch zeker op YT zetten he? Met wat commentaar en wihihihihihi er bij.
|
Maar nu ik er aan denk het is niet eens zo verwonderlijk aangezien m'n "daily routine" bijna steeds hetzelfde is..... bijna op de minuut na dus zoals jullie kunnen zien, ik eet zelfs geregeld hetzelfde :rofl: :rofl:
|
Boeiend zeg.
|
Citaat:
En waar ligt de Lidl van Maaaaarksem ? vragen Bem, zoveel vragen. |
Zelfs de volgorde... nagenoeg hetzelfde (:rofl:)... zware artikelen eerst zoals die 2kg uien.... charcuterie het laatst (ik steek die dan vlug tesamen in een apart koeltasje net voor het afrekenen, gaat makkelijker als ze laatst liggen lol) :silly::silly:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt benieuwd, deze jongen gaat alleen naar de lokale Carrefour. Omdat daar "bambi" werkt. Ik weet nog niet hoe ze echt heet, maar ze heeft reeëogen en ik wil met haar trouwen. |
looooooooooooooool
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En, op de koop toe, 2 x in de Lidl !
|
Zou de manische cyclus al terug ingezet zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is zo zot om kassatickets meer dan 5 maanden te bewaren? Kassatickets met etenswaren wel te verstaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be