![]() |
Jan Jambon over Islam en Vlaams Belang.
Ik heb nogal wat leesachterstand en lees nu pas de Knack van 8 juli.
Daarin deze vraag en antwoord van/aan Jan Jambon. Citaat:
Citaat:
|
Enkel extremisten ?? Wel, dat komt goed uit :
https://www.demorgen.be/nieuws/helft...list~b2344ae6/ Als zelfs De Morgen het zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/helft...list~b2344ae6/ |
Citaat:
In verband met uw vraag geef ik de uitspraak van Jan Jambon in mijn OP nog eens. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens mag ik vragen: ben jij VB of NVA? No offence ik weet het effe niet meer. :? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom? Ik denk dat het VB’ers zijn die er niet voor willen uitkomen en doen alsof ze NVA’ers zijn. Andersom zie ik eigenlijk geen reden nu Francken quasi afgeserveerd is. Dit gaat niet over u persoonlijk he Zipper. ;-) |
Citaat:
Verleden jaar heb ik N-VA gestemd zowel federaal als regionaal, maar wel VB (Annemans) Europees. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ze, volgens Jambon, nog steeds de indruk (sowieso perceptie) geven dat iedereen van "vreemde" afkomst teruggestuurd kan worden, is anders ook complete onzin.
Ik heb nergens vernomen dat 't Belang alle Hollanders, Italianen, Spanjaarden, Polen, Portugezen, Grieken... en wat al meer, ook maar ergens terug heen wil sturen. Dat dat stukske demagoog van't zevende knoopsgat dat eerst maar eens aantoont met bewijzen ipv "indrukken" die in z'n eigen hoofd rondspoken. De criminelen (extremisten dus) die onze wetten, waarden, normen & gebruiken met voeten treden eruit is al zat genoeg. Wie kan daar iets op tegen hebben. Criminelen worden sinds mensenheugenis uit elke normale maatschappij geweerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jan Jambon heeft dat nu rechtgezet. Dat is ok voor mij. |
Citaat:
Hij vergeleek de islam met het communisme, beiden deugen volgens hem niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be