![]() |
Uil terroriseert Erpe-Mere
Na de losgeslagen makaken in Thailand is er nu een oehoe die de inwoners van Erpe-Mere de stuipen op het lijf jaagt. Niet enkel de mensen maar ook de dieren op deze planeet zijn blijkbaar losgeslagen.
Owl Lives Matter! https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07...-in-erpe-mere/ |
De natuur pakt den mens aan omwille van haar wanbeleid ivm Corona. :magniet:
|
|
Kan zo een beest niet getraind worden om snachts halsbandparkieten te gaan vangen?
Want dit jaar waan ik me in de bosjes en parkjes in de streek eerder ergens in India of zo..... Zelfs de grote bendes kauwen lijken die "groene duiveltjes" niet aan te kunnen :| |
Citaat:
|
Citaat:
Zuid-West Vlaanderen... Die halsbandparkieten werd ik eerst gewaar in het Kortrijkse (Heule) en in Gullegem zowat10 jaar geleden....iets later langsheen de Leie richting Wevelgem en Menen.Ze zitten ook in Aalbeke en ondertussen ook al in Ledegem....De ganse grensstreek ondertussen valt te vrezen.Het is nu een kwestie van een paar maanden alvorens het Roeselaarse zijn nederzettingen zal kennen als de jongen van dit jaar nieuwe territoria opzoeken om daar aan "bendevorming" te doen. Het zijn eigenlijk heel mooie vogels,maar ze staan op de lijsten van exoten die mogen uitgeroeid worden.... Het is te laat.....net zoals bij Canadese ganzen zal er hoogstens af en toe eens een "uitdunning" kunnen gebeuren.....temeer daar in mijn regio de laatste 10 jaar erg veel park en bos aan het bijkomen is.....zijn het die "immigranten" die daar meest van profiteren....:evil: Of ze ondertussen al meer oostelijk (zeg regio Waregem) zitten kan ik niet zeggen. Waar de beesten oorspronkelijk vandaan kwamen in Zuid-West-Vlaanderen zou ik niet kunnen zeggen. |
Citaat:
tiens, hier nog niet te zien |
Citaat:
|
Hoe heet den uil? Joop?
|
![]() |
hitler hitler hitler hitler!
voila, en nu is het wachten tot Henri afkomt om de link tussen die uil, de nazi's en de n-va komt leggen |
Citaat:
Ik snap trouwens niet hoe het komt dat een vaderlandslievende politicus als Sam Van Rooy daar via de uitgeverij van Doorbraak.be nog geen boek over heeft geschreven. Beseft men wel hoe ernstig deze invasie is ? 8O (aantal leestekens volgens keuze te vermenigvuldigen) |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Geleerd van de hangmarokkanen in het stadspark.
|
Citaat:
Van sim-me-don-dei-ne van fa-ri-lon-la ... Zou er daar in de buurt iemand een 'peerboom' hebben staan in zijn/haar tuin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be