![]() |
Alle triageposten in Antwerpen weer open
Bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07...jging-coronab/
Alle triageposten in Antwerpen weer open omdat aantal besmettingen stijgt. Blijkbaar zijn ze van die aard dat dit nodig wordt geacht. Als je dan hoort hoe lichtzinnig omgesprongen wordt met de maatregelen in de vakantie - en ontspanningsoorden (waaronder pretparken zoals Gardaland in Italie https://www.looopings.nl/weblog/1486...raktijken.html), dan is dit niet echt goed nieuws lijkt mij... Ik hou mijn hart vast voor de komende weken.... |
Citaat:
Zeker nu dat men bericht heeft dat er een vaccin in de maak zou zijn denken velen misschien, het is opgelost feesten maar. :cheer: Ik schreef in een ander draadje al: laten wij niet te vroeg victorie gaan kraaien. |
Citaat:
|
Citaat:
... maar het discours dat de politiek nu opentrekt is dat het blijkbaar de schuld vd burger is :) de overheid faalt grandioos mar het is blijkbaar jouw en mijn schuld dat de cijfers stijgen wat zijn de huidige maatregelen naast ontsmetten, afstand houden en handen wassen? hoe groot mag je bubbel zijn? welke schuld treft werkende ouders als ze hun kind op kamp sturen omdat het mag? ok, 1 besmet kind op dat kamp en de kinderen worden naar huis gestuurd zodat ineens al de ouders van die kinderen mee in quarantaine moeten voor 2 weken. da's efficiƫnt en goed beleid :) |
Citaat:
Dan spelen ze zelf maar een bubbel(bumper) spelletje thuis? ![]() |
Citaat:
Enkel op 25.06.2020 bedroeg dit gemiddelde 67 gevallen en dat neemt men nu als basis om de mensen schrik aan te jagen en te spreken van een nieuwe onstuitbare golf. 169 gevallen gedeeld door 10 provincies en Brussel geeft 15 gevallen per provincie per dag en daarvoor gaat men triage-centra openen? Die gaan weer leeg staan zoals tijdens de piek in maart en april. |
Citaat:
Bovendien : wij hebben een wereldrecord in dooien, remember. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be