Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Blablabla en ..... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254341)

Garry 21 juli 2020 00:59

Blablabla en .....

Niets anders dan veel gezever over hoe we moeten opletten, afstand houden, maskers dragen en blablabla, terwijl er hier achter mijn woning tot na 1 uur 's nachts op het voetbalveld duchtig gevierd werd met een hoop kabaal, luid zingen en roepen. Die waren zeker met een hele bende die geen kl... rekening houden met 1,5 m afstand houden en het dragen van maskers maar hier geen politie optreden hoor, geen uitreiken van boetes van 250 euro per persoon want het gaat over de voetbal hé. Dat soort maatregelen gelden enkel en alleen op privé feetjes.

politie uw vriend???

Ja mijn botte. Hier in dit onland zijn de politie de struikrovers van de staat, niet meer of niet minder dan dat. Het enige dat hier telt is dat de staat via zijn erkende gangsters de burger kunnen beroven van zijn geld.

Rudy 21 juli 2020 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 9391509)
Niets anders dan dan veel gezever over hoe we moeten opletten, afstand houden, maskers dragen en blablabla terwijl er hier achter mijn woning tot na 1 uur 's nachts op het voetbalveld duchtig gevierd werd met een hoop kabaal, luid zingen en roepen. Die waren zeker met een hele bende die geren kl... rekening houden met 1,5 m afstand houden en het dragen van maskers maar hier geen politie optreden, geen uitreiken van boetes van 250 euro de man want het gaat over de voetbal hé. Dat soort maatregelen gelden enkel en alleen op privé feetjes.

politie uw vriend???

Ja mijn botte. Hier in dit onland zijn de politie de struikrovers van de staat, niet meer of niet minder dan dat.

Wat is uw probleem ?

kojak 21 juli 2020 03:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9391510)
Wat is uw probleem ?

Hij is het telefoonnummer van de politie vergeten denk ik.

Elio di Supo 21 juli 2020 07:16

... en boemboemboem?

fcal 21 juli 2020 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 9391509)
Niets anders dan veel gezever over hoe we moeten opletten, afstand houden, maskers dragen en blablabla, terwijl er hier achter mijn woning tot na 1 uur 's nachts op het voetbalveld duchtig gevierd werd met een hoop kabaal, luid zingen en roepen. Die waren zeker met een hele bende die geen kl... rekening houden met 1,5 m afstand houden en het dragen van maskers maar hier geen politie optreden hoor, geen uitreiken van boetes van 250 euro per persoon want het gaat over de voetbal hé. Dat soort maatregelen gelden enkel en alleen op privé feetjes.

politie uw vriend???

Ja mijn botte. Hier in dit onland zijn de politie de struikrovers van de staat, niet meer of niet minder dan dat. Het enige dat hier telt is dat de staat via zijn erkende gangsters de burger kunnen beroven van zijn geld.

Als die feestelijkheden buiten in open lucht bijvoorbeeld op een voetbalveld doorgaan, is er geen gevaar voor besmettingen. Anderzijds kan nachtlawaai wel storend zijn.

Garry 21 juli 2020 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 9391607)
Als die feestelijkheden buiten in open lucht bijvoorbeeld op een voetbalveld doorgaan, is er geen gevaar voor besmettingen. Anderzijds kan nachtlawaai wel storend zijn.

Denk jij dat de burger BBQ doet binnenshuis? En desalniettemin zij er al die op hun BBQ feestje de struikrovers van de staat op bezoek hebben gekregen om bonnetjes van 250 euro uit te delen aan de aanwezige.

Garry 21 juli 2020 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9391510)
Wat is uw probleem ?

Dat strontbeleid van dit strontland.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be