![]() |
Vrouwen met een Extreem Grote Vagina
vies vies vies
|
Toch handig voor diegenen die terug naar de baarmoeder willen.
|
Citaat:
|
Misschien is dat wel handig bij de flipstand beschreven in de boeken: Ik Jan Cremer.
![]() Ik geloof dat het standje was al op het bed-eind staande naar de ingang van te duiken. (niet zeker meer van) Een zoektocht naar het licht aan het einde van de tunnel, ik heb er géén idee van???? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vies, vies, vies, ... foto's aub ! |
Hopla; hier gaan we weer met infantiele topics openen.......:roll:
Het niveau is weeral (!) wat men zou kunnen denken van een 10-12-jarige. En ik maar denken dat het hier een volwassenen-forum betreft......zielig en héél erg! |
Zelfs op facebook wordt dit niet geduld.
|
Geachte heren
Eerlijk gezegd heb ik nog getwijfeld om hier een draad te beginnen met als onderwerp: "Mannen met een uiterst grote ..." Maar ja, het is hier niet raadzaam om te veel kennis over uw lichaam te verspreiden. Er werd niet lang geleden verteld wat het vreemd woord "vigani" nauwkeurig betekende. Jammer genoeg, ben ik het ondertussen terug vergeten. Bij dezen vraag ik om het nogmaals uit te leggen. Verschoning voor mijn vergeetachtigheid. Ik ben geen drie maal zeven meer. Verder vind ik het verbinden van het woord "groot" met wijf (vrouw) niet echt treffend. Het zijn kleine en slappe wezens. Met mannelijke groeten |
Misschien teveel geworpen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hierbij toon ik u een beeld van mijn heel klein pietje: Met boomvriendelijke groeten |
Citaat:
|
Citaat:
Overal vetbulten op de borst, heupen, enz. Met gespierde groeten |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Och arme Demper .... ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be