Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De hoffelijke draad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254391)

IJsboer 24 juli 2020 10:57

De hoffelijke draad

Geachte,

In deze draad is het de bedoeling om enerzijds academische taal te gebruiken en anderzijds zéér formeel zinsconstructies op te bouwen op een manier zodat de mannelijkheid er afdruipt.

Het gebruik van een genitief wordt bovendien in sterke mate aangemoedigd.

Het niet houden aan de regels van deze draad is funest, alsook het houden aan de algemene regels van het forum teneinde u niet gedeballoteerd wordt.

Met hoffelijke groeten

NieuwNoors 24 juli 2020 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9394359)
Geachte,

In deze draad is het de bedoeling om enerzijds academische taal te gebruiken en anderzijds zéér formeel zinsconstructies op te bouwen op een manier zodat de mannelijkheid er afdruipt.

Het niet houden aan de regels van deze draad is funest, alsook het houden aan de algemene regels van het forum teneinde u niet gedeballoteerd wordt.

Met hoffelijke groeten

Zeer weledelgestrenge Sire,
Het verheugt mij ten zeerste dat u deze discussie gestart bent, Monseigneur.
Spijtig genoeg behoor ik tot het vrouwelijk geslacht, hetgeen betekent dat deze post geen mannelijkheid zal kunnen uitstralen.
Weledele Hoogheid,
Hopelijk neemt u geen aanstoot aan mijn vrouwelijke geschreven ende geposte bijdrage.
Met mijn respectueuze groeten Sire,
Uw onderdaan NN

quercus 24 juli 2020 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9394404)
Zeer weledelgestrenge Sire,
Het verheugt mij ten zeerste dat u deze discussie gestart bent, Monseigneur.
Spijtig genoeg behoor ik tot het vrouwelijk geslacht, hetgeen betekent dat deze post geen mannelijkheid zal kunnen uitstralen.
Weledele Hoogheid,
Hopelijk neemt u geen aanstoot aan mijn vrouwelijke geschreven ende geposte bijdrage.
Met mijn respectueuze groeten Sire,
Uw onderdaan NN

Geachte Forummerin,
Schrijver dezes is van oordeel dat uw toebehoren tot het liefelijke geslacht volstrekt niet onverenigbaar is met de viriliteit die sommige forumgezellen van het zogezegd sterke geslacht hier tentoonspreiden.
Met virtuele handkus,
Quercus

NieuwNoors 24 juli 2020 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9394432)
Geachte Forummerin,
Schrijver dezes is van oordeel dat uw toebehoren tot het liefelijke geslacht volstrekt niet onverenigbaar is met de viriliteit die sommige forumgezellen van het zogezegd sterke geslacht hier tentoonspreiden.
Met virtuele handkus,
Quercus

Geachte heer medeforummer,
Mag ik u bij deze mijn diepste respect betuigen?
Uw woorden stralen wijsheid uit, weledel geboren Quercus!
Mijn blijheid vanwege de handkus doet mijnen harte sneller kloppen! ;-)
Ene réverance erbij en ik zal uwe weledele voor eeuwig dankbaar zijn.
Met welgemeende en weledelgestrenge groeten,
NN

Vlad 24 juli 2020 13:49

Wa is ne genetief ?

Tavek 24 juli 2020 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9394507)
Wa is ne genetief ?

De genetief, tja, hoe legt ge dat uit. Genetief drukt vaak een bezitsrelatie uit. Maar niet uitsluitend.

Demper 24 juli 2020 14:10

kak

NieuwNoors 24 juli 2020 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9394531)
kak

Wat verstaat ge niet onder "hoffelijk" Demper?

Demper 24 juli 2020 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9394537)
Wat verstaat ge niet onder "hoffelijk" Demper?

Ben jij hier de politie agent van het forum?

De schoofzak 24 juli 2020 14:33

Citaat:

Geachte,

Met hoffelijke groeten

Kunt u a.u.b. aangeven in uw eigen post, wat er precies aan mannelijkheid afdruipt, in welke gedeelten er academische taal gehanteerd wordt (en vooral de bijzin na het woord 'teneinde') en welke de gebruikte genitieven zijn?

kelt 24 juli 2020 14:39

Citaat:

kak

Het is inderdaad zeer ongerieflijk uw stoelgang te moeten verliezen temidden een forum-draadje dat streeft naar enige voornaamheid.

Ik begrijp het echter,het kwam U waarschijnlijk allemaal zeer discriminatoir over toen U hier,ongetwijfeld per abuis,dan wel onbedwingbare nieuwsgierigheid,belandde en mogelijk verloor U even de kontrole over de buik- en sluitspieren bij de confrontatie met het opgezwollen woordgebruik en plechtstatige zinsbouw die hier gaande zijn...

Niettemin stel ik U voor U te vermannen en het te ondergaan,dan wel ons te verrassen met enige woordkunsten....

Zucht 24 juli 2020 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9394527)
De genetief, tja, hoe legt ge dat uit. Genetief drukt vaak een bezitsrelatie uit. Maar niet uitsluitend.

In de Naam des Vaders en des Zoons en des Heiligen Geestes. Amen.

Rudy 24 juli 2020 14:57

Citaat:

kak

Naar mijn bescheiden mening mag je best eens volwassen beginnen worden.

Een slim mens, genaamd Freud, beweerde dat er verschillende fases zijn in het menselijk leven.
Hij schetst de psychoseksuele "anale fase", doorgaans op jonge prille leeftijd. Waarvoor begrip.

"De anale fase is de tweede fase in de psychoseksuele ontwikkeling en duurt van ongeveer 15 maanden tot 3 jaar. Het overlapt dus gedeeltelijk met de orale fase. Rond deze leeftijd (2 jaar, maar dit verschilt ook per cultuur) begint ongeveer de zindelijkheidstraining, wat betekent dat het kind gefascineerd raakt over de erogene zone van de anus. Dit stadium valt samen met het begin van het vermogen om de sluitspier te beheersen, en daarmee ook het vermogen om geschenken te geven of te weigeren. De anale fase vormt een conflict met het Es, het Ich (ego) en het Über-ich (superego). Dit conflict wordt het kind aangeboden door de eisen van de ouders. Het is dus eigenlijk een conflict tussen het Es, Ich, Über-ich en de eisen van de ouders."

Uw voorliefde voor "kak" zou kunnen wijzen op een achterstand in uw ontwikkeling.

Demper 24 juli 2020 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9394576)
Naar mijn bescheiden mening mag je best eens volwassen beginnen worden.

Een slim mens, genaamd Freud, beweerde dat er verschillende fases zijn in het menselijk leven.
Hij schetst de psychoseksuele "anale fase", doorgaans op jonge prille leeftijd. Waarvoor begrip.

"De anale fase is de tweede fase in de psychoseksuele ontwikkeling en duurt van ongeveer 15 maanden tot 3 jaar. Het overlapt dus gedeeltelijk met de orale fase. Rond deze leeftijd (2 jaar, maar dit verschilt ook per cultuur) begint ongeveer de zindelijkheidstraining, wat betekent dat het kind gefascineerd raakt over de erogene zone van de anus. Dit stadium valt samen met het begin van het vermogen om de sluitspier te beheersen, en daarmee ook het vermogen om geschenken te geven of te weigeren. De anale fase vormt een conflict met het Es, het Ich (ego) en het Über-ich (superego). Dit conflict wordt het kind aangeboden door de eisen van de ouders. Het is dus eigenlijk een conflict tussen het Es, Ich, Über-ich en de eisen van de ouders."

Uw voorliefde voor "kak" zou kunnen wijzen op een achterstand in uw ontwikkeling.

:rofl: :lol:

Rudy 24 juli 2020 15:03

Citaat:

Geachte,

Hoffelijk blijven terwijl de mannelijkheid er van af moet druipen.
Is dat verenigbaar ?

Elio di Supo 24 juli 2020 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9394584)
Hoffelijk blijven terwijl de mannelijkheid er van af moet druipen.
Is dat verenigbaar ?

Is het aftrekbaar?

Rudy 24 juli 2020 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9394590)
Is het aftrekbaar?

Mijn kennis over fiscaliteit is basic.

Elio di Supo 24 juli 2020 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9394596)

Zo hoort het.

Zucht 24 juli 2020 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9394596)

Mijn cognitie des fiscaliteits is rudimentair.

Elio di Supo 24 juli 2020 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9394507)
Wa is ne genetief ?

Alles betreffende de genitalia.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be