![]() |
Totale destructie tegen eind 2020
-Lockdown 2 komt eraan
-Massaal veel bedrijven gaan failliet -Grote werkloosheid En dat allemaal om een influenza-achtig virusje... Prettige dag verder. Slaap rustig verder. |
Dat is wat ik hier op 16 maart al schreef, ook al hebben we een kleine pauze gehad...
Dit wordt hier Ethiopie of zoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken niemand rondom mij die Covid heeft... bizar.
|
Citaat:
Nu maken we het live mee. Geniet van elk historisch moment nu. Hoe op enkele maanden tijd de westerse wereld zichzelf in een totalitair en zelf-vernietigend monster omvormde, op basis van een virus dat enkele keren nijdiger is dan een griep en uit haat voor een zekere Mr. Trump die stelde dat men niet te gek moest doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bizar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na enkele weken zijn zij de veiligste personen om mee om te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. Ik ken niemand die het heeft. Ik steek dat op dat onze familiekring wreed klein is en ik géén vrienden of kennissen (sociale relaties) meer heb laat staan ze toelaat in huidige tijden. |
Citaat:
Ik paar mensen die heel zwaar ziek zijn geweest. De baas van de fitness zaal ...sportieve dertiger en goed ziek. De zoon van een vriend...goede voetballer van 28 en heel heel zwaar ziek geweest en 3 dagen hospitalisatie. Ook paar mensen in het WZC van mijn tante maar begrijpe wie kan allemaal bijna 90 maar geen symptomen. Dochter van een Spaanse vriendin 42 overleden .....was wel diabetisch. Verder kennen we wel allemaal Tommelein....Anciaux....Grootaers....Daeseleire... Birgit Van Mol....die basketbalster .....Fellaini..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be