![]() |
Darwin Award Challenges
Verzin uitdagingen voor de Darwin Awards. Wie durft de punt van een ijspriem in het slaghoedje van een obus rammen?
|
Citaat:
Net geprobeerd. Maar ge bedoelt zeker ene met de cartouche nog in zeker, en niet ene die de bompa heeft opgeraapt op het slagveld en opgeboend ? ;) |
Wie spreekt in metro zwarte vijvers een groepje "jongeren" aan om te vragen of ze een biljet van 500 € kunnen wisselen in kleiner om een tiketje te kopen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Mooi stuk koper. Ook nog een cavalariezwaard (Belgisch leger), geen idee waar dat vandaan komt. Ik heb enkel familie die diende in WO2. Toen was er geen cavalarie meer.... |
Citaat:
Of "Allah heeft je gekozen om deze grote rugzak naar het midden van dat veld te brengen en aan dit koordje te trekken". |
Anti-vaxxers.
|
Citaat:
De rest van de kudde is wel immuun. Ik denk dat Antivaxxers wel een les kunnen leren uit de Covid19 situatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zo'n "overlever" dankzij vaccin. (en nog veel meer medische hulp, als astmaticus). Mijn huidige wedloop met moeder natuur is Dupuytren. Als hands on technieker vingers niet kunnen gebruiken is echt wel een probleem. |
Ik ga een wildvreemde dame beffen in volle corona pandemie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gepikt van de rechtvaardige rechters: in Borgerhout "Abou JahJah, a moeder is een hoer" gaan zingen en dan proberen weg te lopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be