![]() |
Blijf weg uit Antwerpen (Van Ranst)
Van Ranst vraagt om weg te blijven uit Antwerpen: "Een bezoek meer dan waard, maar niet nu"
Volgens de weekgemiddelden testen er elke dag wel 52 mensen positief op Covid-19 in de provincie Antwerpen. Dat is een stijging van maar liefst 171 procent. Het aantal nieuwe besmettingen met het coronavirus stijgt er razendsnel. De provinciale Crisiscel zit daarom vandaag nog samen met gouverneur Cathy Berx om een softe lockdown te bespreken en mogelijk de bubbel te verkleinen. Marc Van Ranst is alvast heel duidelijk in zijn advies: "Antwerpen is een bruisende en fantastische stad, en een bezoek meer dan waard. Maar niet nu. Antwerpen strijdt momenteel tegen een grote Covid-19-uitbraak. Plan graag uw bezoek aan Antwerpen wanneer de uitbraak weer onder controle is", tweet Van Ranst. https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...?ocid=msedgdhp Dat ze die man nog niet buiten gegooid hebben in de veiligheidsraad, begrijp ik niet. Ofwel doe je aan politiek of wel ben je raadgever binnen de veiligheidsraad. Zou deze oproep een staartje krijgen? Gaat de provinciegouverneur reageren? |
Ja ik heb het daarnet op gva gezien....
Beurk, zo deprimerend. Voel me echt niet meer veilig. |
(Wanneer ga ik ooit nog in Azie geraken?) Voel me zo down you can not imagine.
|
1 Bijlage(n)
:lolabove::lolabove: |
Citaat:
|
Toon eens met Covid statistieken aan dat Van Ranst hier niet als wetenschapper spreekt maar Antwerpen viseert als politicus. Want dat is wat u blijkbaar insinueert.
|
Citaat:
Dat dat de VS serieus op de heupen begint te werken kan u alle dagen merken. Wie nu nog gelooft dat dit een virus is zoals alle anderen is toch wel heel goedgelovig. |
Citaat:
Als ik er niet moet zijn, kom ik daar niet. Lelijke, onveilige stad. |
Doe ik al veel langer maar dat heeft eerder te maken met mijn angst voor messentrekkers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Antwerpen, waar ligt dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een hypocrisie alweer.
Waarom noemt men niet man en paard? In het leefbare deel van Antwerpen is er niets aan de hand. Alleen moet men een paar wijken vermijden! Het is zelfs zo dat men best ALTIJD uit die omgeving moet blijven, ook als er geen COVID 19 zou bestaan, maar verstandige lui wisten dat al zeer lang. |
Citaat:
Ik ga graag naar Antwerpen, en kom er ook regelmatig. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens wat zou je als bezoeker gaan zoeken in Borgerocco en Deurne-Noord? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be